🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  5. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15723.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده اینتل Core i9-11900K با فرکانس پایه ۳.۵ گیگاهرتز از راه می‌رسد

اینتل در حال آماده شدن برای عرضه پردازنده‌های «راکت لیک» است. به تازگی نتایج بنچمارک پردازنده اینتل Core i9-11900K افشا شده که ما را با توانایی‌های گیمینگ نسل یازدهم پردازنده‌های این کمپانی آشنا می‌کند. به ...

اینتل در حال آماده شدن برای عرضه پردازنده‌های «راکت لیک» - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - است. به تازگی نتایج بنچمارک پردازنده اینتل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - Core i9-11900K افشا شده که ما را با توانایی‌های گیمینگ نسل یازدهم پردازنده‌های این کمپانی آشنا می‌کند.

به تازگی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - یک افشاگر دنیای فناوری به نام «Tum_Apisak» نتایج بنچمارک درون بازی «Ashes - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - of the Singularity» یک پردازنده پرچمدار اینتل را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - منتشر کرده است. این پردازنده که اینتل Core - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - i9-11900K نام دارد، از فرکانس پایه ۳.۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

در صورتی که این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - نتایج مربوط به پردازنده نسل آینده اینتل باشد، احتمالا در مراحل اولیه مهندسی نمونه اولیه بسر می‌برد و نمونه نهایی عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهد. با توجه به این موضوع، پردازنده اینتل Core i9-11900K توانسته در رزولوشن 1440p به ۶۲.۷ فریم بر ثانیه دست پیدا کند که در رزولوشن فول اچ دی با جزئیات گرافیکی فوق‌العاده بالا این رزولوشن به ۶۴.۷ فریم بر ثانیه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - افزایش پیدا می‌کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم

پردازنده پرچمدار AMD یعنی رایزن 9 5950X با ۱۶ هسته توانسته در رزولوشن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - فول اچ دی به ۷۱.۹ فریم بر ثانیه دست پیدا کند که از ۱۱ درصد عملکرد بهتر نسبت به نسل آینده پردازنده اینتل خبر می‌دهد. با این حال همانطور که اشاره کردیم، با نمونه نهایی نماینده اینتل روبه‌رو نیستیم و احتمالا عملکرد آن بهبود پیدا می‌کند.

با توجه به نتایج اخیر و همچنین گزارش‌های قبلی، ظاهرا اینتل Core i9-11900K می‌تواند پردازنده AMD 5800X را شکست دهد. این پردازنده ۸ هسته‌ای اینتل در بنچمارک‌ها فرکانس بوست برابر ۵ گیگاهرتز داشته که انتظار می‌رود نسخه نهایی آن دارای فرکانس بوست ۵.۵ گیگاهرتز باشد.

در حالی که هنوز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - برای نتیجه‌گیری درباره عملکرد پردازنده‌های راکت لیک زود است، این نتایج ما را بیشتر با آن‌ها آشنا می‌کنند. با انتشار نتایج بنچمارک‌های مختلف، به نظر می‌رسد مطابق شایعات در مارس ۲۰۲۱ شاهد رونمایی از نسل جدید تراشه‌های اینتل باشیم. این احتمال وجود دارد که پردازنده‌های راکت ‌لیک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قنوات استان قم - اینتل از رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD شرکت بخورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فوگان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خیلی خوب بود که شرکت تعمیرچیات رو در منازل انجام میداد. منم برای تعمیر پکیج ایران رادیاتورم با این شرکت تماس گرفتم و خیلی راضی بودم. توی شهر قنوات به خوبی خدماتشون رو انجام دادن و پکیجم هم اکنون عالی کار میکنه. به نظرم قیمت هاشون هم خیلی مناسب بود. حتما به دوستانم معرفیشون میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone