🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15721.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد نه چندان درخشان دوربین گلکسی زد فولد در تست‌های DxOMark

گلکسی زد فولد 2 در بنچمارک «DxOMark» با کسب امتیاز کلی 109 بعد از شیائومی می 10 و در جایگاه هشتم رتبه بندی این بنچمارک قرار گرفت. گوشی تاشوی کره‌ای‌ها نتوانست امتیاز درخشانی را در ...

گلکسی زد فولد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - 2 در بنچمارک «DxOMark» با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - کسب امتیاز کلی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - 109 بعد از شیائومی می 10 و در جایگاه هشتم رتبه بندی این بنچمارک قرار گرفت.

گوشی تاشوی کره‌ای‌ها نتوانست - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - امتیاز درخشانی را در بنچمارک از آن خود کند. این گوشی هوشمند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - با کسب امتیاز 108 در عکاسی، امتیاز 63 برای عملکرد زوم و امتیاز 102 از نظر فیلم‌برداری امتیاز بسیار نزدیکی با وان پلاس نورد کسب کرده است.

نتایج بنچمارک DxOMark وان پلاس نورد نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با کسب امتیاز کلی 108، در بخش عکاسی امتیاز 117 را از آن خود کرده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - است که امتیازی بالاتر از گوشی تاشوی سامسونگ است. شیائومی می 10 نیز با کسب امتیاز 110 - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - از گلکسی زد فولد 2 پیشی گرفته است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان

دوربین اصلی گلکسی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - زد فولد ۲ شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری 4k با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان

در نظر داشته باشید که براساس جدول امتیاز و رتبه بندی DxOMark، نسل - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - دوم گلکسی زد فولد در بین سایر گوشی‌های تاشو، امتیاز خوبی کسب کرده است؛ اما در تصویربرداری در محیط‌های داخلی و مکان‌های تاریک یا با نور محیطی ضعیف، نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در نتیجه برای کاربرانی که به عکاسی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - با گوشی علاقمند هستند گزینه مناسبی نیست.

بررسی گلکسی زد فولد 2 در شرایط مختلف محیطی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند هم فضای داخلی و هم محیط بیرون، برای عکسی و فیلمبرداری تصاویری شفاف و زنده ارائه می‌دهد.

در شرایط آزمایش، دوربین فوق عریض گوشی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین در پیش نمایش تصویر و در بزرگنمایی عملکرد دوربین خوب است. از مشکلات دوربین باید به ضعف در به تصویر کشیدن جزییات، فوکوس خودکار ضعیف و وجود نویز در برخی سناریوها اشاره کرد.

در جدول رتبه بندی DxOMark گوشی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندر انزلی استان گیلان - هوشمند آنر 20 پرو با کسب امتیاز کلی 113 صدرنشین است و بعد از آن گلکسی S10 پلاس قرار دارد.

کاربرانی که به دنبال دستگاهی با قابلیت‌های جدید و به روز هستند، گلکسی زد فولد 2 با طراحی خاصش می‌تواند گزینه مناسبی باشد اما برای کسانی که دوربین اولویت اصلی است گلکسی زد فولد بهترین انتخاب نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone