🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15720.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

AMD به افزایش سهم پردازنده‌های رایزن در میان کاربران استیم ادامه می‌دهد

AMD در ماه‌های اخیر عملکرد مناسبی داشته و توانسته سهم خود در بازار پردازنده‌ها را افزایش دهد. حالا طبق جدیدترین بررسی سخت افزاری استیم این روند همچنان ادامه دارد و سهم محصولات AMD در میان ...

AMD در ماه‌های اخیر عملکرد مناسبی داشته و توانسته سهم خود در بازار پردازنده‌ها را افزایش دهد. حالا طبق جدیدترین بررسی سخت افزاری استیم این روند همچنان ادامه دارد و سهم محصولات AMD در میان کاربران استیم افزایش پیدا کرده است.

این اولین باری نیست که شاهد افزایش سهم پردازنده‌های اینتل در بررسی سخت افزاری استیم هستیم. در سپتامبر سال جاری میلادی AMD توانست به سهم ۲۵ درصدی دست پیدا کند، در حالی که در ژوئن ۲۰۱۹ سهمی برابر ۱۸ درصد داشت.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - AMD توانسته در میان کاربران استیم در ماه نوامبر سهمی برابر ۲۶.۹۱ درصد داشته باشد که نسبت به نوامبر سال گذشته میلادی رشدی ۶ درصد را نشان می‌دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - در این ماه سهم اینتل از بازار پردازنده‌ها کاهش پیدا کرده و به ۷۳.۰۹ درصد رسیده است.

رشد سهم پردازنده‌های AMD چندان تعجب برانگیز نیست چرا که پردازنده‌های رایزن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - محبوبیت بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - در بازار دست پیدا کرده‌اند و در حال کاهش سهم محصولات اینتل هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس

در حالی که اینتل خود را برای عرضه پردازنده‌های «راکت لیک» با معماری ۱۴ نانومتری آماده می‌کند، به تازگی AMD پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ را با لیتوگرافی ۷ نانومتری در اختیار کاربران قرار داده و تراشه‌های ۵ نانومتری Zen 4 آن سال آینده میلادی از راه می‌رسند.

در بازار کارت‌های گرافیک سهم محصولات AMD افزایش چندانی را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - تجربه نکرده و سهم آن‌ها در ماه نوامبر به ۱۶.۵ درصد رسیده. سهم آن‌ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - نوامبر ۲۰۱۹ برابر ۱۵.۵ درصد بوده است. انویدیا همچنان محبوب‌ترین کارت‌های گرافیک گیمرهای استیم را تولید می‌کند و سهم آن به ۷۳.۹ درصد می‌رسد.

جی‌فورس GTX 1060 با سهم ۱۰.۶ درصدی در بازار محبوب‌ترین کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فارس استان فارس - است و پرطرفدارترین کارت گرافیک AMD، رادئون RX 580 با سهم ۲.۱۴ درصدی است. برای اولین بار کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا در بررسی سخت افزاری استیم حضور پیدا کرده‌اند و جی‌فورس RTX 3080 در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به سهم ۰.۲۳ درصدی دست پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سهیل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یک سوالی دارم مرکز شما دور و بر مینو کشوری فارس خدمات داره
پاسخ: بله در مینو کشوری شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone