🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29483.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی با ایرداتز پرو به جنگ ایرپاد اپل می رود

شیائومی در نمایشگاه CES 2019 بالاخره از ایرباد‌ های بی سیم خود یعنی ایرداتز پرو (AirDots Pro) رسماً رونمایی کرد که به نوعی رقیبی برای ایرپاد اپل محسوب می‌شود. جالب اینجاست که این مدل کاملاً سفید ...

شیائومی در نمایشگاه CES 2019 بالاخره از ایرباد‌ های بی سیم خود یعنی ایرداتز پرو (AirDots Pro) رسماً رونمایی کرد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - به نوعی رقیبی برای ایرپاد اپل محسوب می‌شود. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - جالب اینجاست که این مدل کاملاً سفید رنگ است و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - شباهت زیادی هم به محصول اپل دارد.

به طور کلی شیائومی چند سالی سیاست جالبی در پیش گرفته و با عرضه محصولاتی پیشرفته یا پرچمدار، قصد دارد گزینه‌ی ارزانتری برای مخاطبان فراهم آورد. بدین شکل کمپانی چینی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - موفق شده جای خود را میان تولیدکنندگان معروف پیدا کند و به انتخاب بسیاری از کاربران بدل شده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان

می ایرداتز پرو قابلیت‌ های ویژه تازه‌ای دارد. این ایرباد‌ ها ۵.۸ گرم وزن دارند و با هردو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار می‌شوند. علاوه بر این می‌توان از ایرداتز پرو برای نوک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - بوک‌ های ویندوز نیز استفاده کرد.

شاید بهترین قابلیت ایرباد یاد شده این باشد که می‌توان به طور جداگانه از این گجت استفاده کرد. کاربر می‌تواند یکی از این ایرپاد‌ ها داخل گوش گذاشته و صدایی با کیفیت بالا را بشنود. می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - ایرداتز پرو از درایو‌ر‌ های آهنی نئودیمیم ۷ میلیمتری به همراه دیافراگم پلاتینیومی استفاده می‌کند.

همچنین ایرداتز پرو به قابلیت حذف صدای محیطی فعال مجهز شده و به همین دلیل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - کاربر می‌تواند از این ویژگی هنگام تماس یا صحبت با دیگران استفاده کند. ضمن اینکه باله‌های متفاوتی که برای این ایرباد طراحی شده، موجب می‌شود که این گجت در گوش قفل شود و به راحتی نیفتد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان

از دیگر قابلیت‌ های تعبیه شده برای ایرپاد، می‌توان به کنترل لمسی برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - پخش موسیقی، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - برقراری تماس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - و دستیار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - صوتی اشاره کرد. سازندگان ایرباد جدید شیائومی عمر باتری ۱۰ ساعته دارد و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - طی یک ساعت می‌توان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - آن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - را شارژ کرد.

به هر حال می ایرداتز پرو (Mi AirDots Pro) قرار است ۲۱ دی ماه عرضه شود و کاربران می‌توانند این ایرباد سفید رنگ را با صرف هزینه‌ی ۶۰ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - دلاری خریداری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone