🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34871.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن EasyTouch؛ به مانند Assistive Touch و فراتر از آن

اخیرا همه ما سعی می‌کنیم کار با گوشی‌هایمان را آسان‌تر کنیم. به هر حال در طول روز بیشتر از هر چیزی با آن‌ها سر و کار داریم و اصلا کار عجیبی نیست که بخواهیم نحوه ...

اخیرا همه ما سعی می‌کنیم کار با گوشی‌هایمان را آسان‌تر کنیم. به هر حال در طول روز بیشتر از هر چیزی با آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سر و کار داریم و اصلا کار عجیبی نیست که بخواهیم نحوه استفاده از موبایل هایمان را ساده‌تر کنیم. ابزار انجام این کار هم در فضای وب پر است و کافیست نگاهی به فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن بیندازید تا با کلی اپ مختلف که به کمک آن‌‌ها می‌توان نحوه استفاده از موبایل‌ها را متفاوت کرد آشنا شوید.

یکی از همین اپ‌ها EasyTouch است که عملکردی شبیه به کلید مجازی Assistive Touch آیفون‌ها دارد. البته ظاهر EasyTouch هم بی شباهت به Assistive Touch نیست. دقیقا همان فرم و شکل را دارد و حالت شناور آن نیز کاملا از Assistive Touch کپی شده. البته لازم به ذکر است که EasyTouch نسبت به برادر ناتنی خود گستردگی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیشتری دارد. با نصب این اپ شما قادر خواهید بود که به چندین و چند میانبر مختلف دسترسی داشته باشید.

جالب‌تر اینکه این میانبرها فقط به یک سری اپلیکیشن خاص که خودتان انتخابشان کرده‌اید ختم نمی‌شوند و شما می‌توانید با فشردن EasyTouch به مخاطبین برگزیده و همچنین چند ویژگی جالب مثل گرفتن اسکرین شات، روشن کردن چراغ قوه و بوست حافظه رم نیز دسترسی داشته باشید.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

خوشبختانه کار کردن با EasyTouch به لطف منوهای ساده و نه چندان پیچیده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن نیز آسان است. با اولین ورود شما به محیط EasyTouch، اپلیکیشن از شما یک سری مجوز خاص درخواست می‌کند که برای پیروی از دستورات دیگرتان به آن‌ها نیاز دارد. با خواندن نوع مجوزهای درخواست شده نیز می‌شود فهمید که مشکل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خاصی امنیت شما را تهدید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمی‌کند و خیلی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - راحت می‌توانید به EasyTouch اعتماد کنید و دسترسی‌های لازم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را برایش باز کنید.

دسترسی‌ها که داده شد به منو اصلی اپ ارجاع داده می‌شوید که در آن گزینه‌‌ای چون Gesture خودنمایی می‌کند. با ورود به منو Gesture امکان تعریف ۴ ژست حرکتی ساده برای این کلید مجازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. مثلا می‌توانید کاری کنید که با دو بار فشردن پشت هم این کلید کمکی، دوربین موبایلتان بالا بیاید و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دسترسی سریع‌تری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به آن داشته باشید. جدای از این موضوع امکان ویرایش لیست میانبرهایی که EasyTouch در اختیارتان می‌گذارد هم وجود دارد.

فقط کافیست کلید مجازی EasyTouch را بفشارید تا پنجره آن در مقابلتان باز شود. سپس باید انگشتتان را برای چند ثانیه روی یکی از آیکون‌ها نگه دارید تا گزینه Edit panel در مقابلتان ظاهر شود. حالا اگر این گزینه را بفشارید، بالای هر میانبر یک ضربدر ظاهر می‌شود که با لمس آن می‌توان یک میانبر را حذف و میانبر دیگری را جایگزین کرد.

در کل EasyTouch اپلیکیشن جالبی است و دقیقا به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند محیط اندرویدی موبایلشان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کمی به فضای iOS نزدیک‌تر شود. پس اگر جزو همین افراد هستید و دوست دارید روی موبایل اندرویدیتان چیزی شبیه به Assistive Touch داشته باشید، شک نکنید که EasyTouch حسابی به کارتان می‌آید. با این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حال اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند از پس کارهای بیشتری برآید، بد نیست برای fooView نیز شانسی قائل شوید.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

EasyTouch

سازنده: SHERE WORKSHOP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone