🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34874.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل به خاطر انحصار طلبی در اپ استور بار دیگر به دادگاه می رود

دادگاه عالی آمریکا به تازگی پذیرفته که در یک پرونده آنتی تراست تازه علیه ساختار اپ استور و هزینه های دریافتی از توسعه دهندگان دلایل اپل در رد اتهام انحصارگرایی اش را بشنود. این خبر ...

دادگاه عالی آمریکا به تازگی پذیرفته که در یک پرونده آنتی تراست تازه علیه ساختار اپ استور و هزینه های دریافتی از توسعه دهندگان دلایل اپل در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - رد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتهام انحصارگرایی اش را بشنود. این خبر را صبح امروز خبرگزاری رویترز منتشر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد و آنطور که در گزارشش آمده این اتفاق را می توان گامی بسیار مهم برای حل و فصل پرونده ای دانست که از سال ۲۰۱۱ میلادی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - به جریان افتاده و تاکنون پیشرفتی نداشته است.

بلومبرگ نیز گزارش داده که دادگاه عالی قرار است در یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازه زمانی ۹ ماهه که حدودا از اکتبر آغاز می شود، دلایل و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - استدلال های اپل در این رابطه را بشنود. اما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - اگر می خواهید بیشتر در رابطه با این پرونده بدانید از شما دعوت می کنیم که ادامه این مطلب را از نظر بگذرانید.

در پرونده شکایت آمده است که اپ استور اپل توزیع اپ های iOS را به صورت انحصاری انجام می دهد چراکه این فروشگاه مجازی تنها محل رسمی تایید شده برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - دانلود اپلیکیشن های آیفون و آیپد به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - شمار می رود و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - علاوه بر این، شرکت مورد بحث بابت هر اپ مبلغی برابر با ۳۰ درصد درآمد را از توسعه دهندگان طلب می کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان

شاکیان این پرونده نیز خواستار صدور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - حکمی عادلانه علیه اپل شده اند و مدعی اند که این رفتار باعث شده هزینه تمام شده استفاده از اپ ها برای مشتریان به میزان قابل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - توجهی زیاد شود.

اما دادگاه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدوی این پرونده پیشتر اعلام کرده بود که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - شکایت مطرح شده وارد نیست و شاکیان هیچگونه دلایل مستدللی برای اثبات گفته های خود ندارند. چندی بعد قاضی دیگری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - این تصمیم را رد کرد و دادگاه عالی نیز سرانجام در سال گذشته فرایند جمع آوری شواهد و مستندات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - در رابطه با این پرونده را آغاز کرده و حالا اعلام نموده که به زودی پروسه دادرسی آغاز می شود.

اپل اما مدعی است که یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازار رقابتی تازه را ایجاد کرده است و قبلا خودش اعلام کرده که اکوسیستم موبایل هایش بنابر دلایل امنیتی بسته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهد بود چراکه در غیراینصورت راه برای ورود کدهای مخرب و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگر مخاطرات نرم افزاری باز می گردد. در ادامه وزارت دادگستری آمریکا نیز گزارش دیگری را آماده کرد و از استدلال های مطرح شده توسط اپل حمایت نمود.

آنطور که بلومبرگ گزارش داده اگر اپل بازنده این پرونده شود آنگاه بنابر گفته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - های یک وکیل آگاه، اپل باید صدها میلیون دلار را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - به عنوان جریمه بپردازد و به غیر از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - این، شکایت مطرح شده کل ایده اپ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - استورها را هدف گرفته و چنانچه به نتیجه ای برسد آنگاه دیگر بازارهای شبیه به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپ استور هم باید منتظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - احکام و پرونده های مشابهی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone