🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34881.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

باب جدید در پرونده اپل و کوالکام: شبکه مخابراتی 5G و امنیت ملی آمریکا

در حالی که درگیری های حقوقی اپل و کوالکام درباره هزینه حق استفاده از پتنت ها ادامه دارد، دو شرکت اکنون با کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده روبرو شده اند. تولید کننده چیپ کوالکام ...

در حالی که درگیری های حقوقی اپل و کوالکام درباره هزینه حق استفاده از پتنت ها ادامه دارد، دو شرکت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اکنون با کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده روبرو شده اند. تولید کننده چیپ کوالکام ادعا کرده که فروش آیفون های دارای مودم اینتل (رقیب کوالکام در زمینه چیپ های مودم برخی آیفون - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - ها) باید در آمریکا ممنوع شود. از سوی مقابل اپل معتقد است که چنین اقدامی موجب به خطر افتادن امنیت ایالات متحده و نیز فرایند توسعه فناوری مخابراتی 5G می شود.

اپل کوالکام را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - به شرایط ناعادلانه برای استفاده از چیپ ها و حق پتنت ها متهم کرده، در حالی که کوالکام نیز اپل را به نقض تعدادی از پتنت هایش متهم کرده است. علی رغم اینکه پیش از این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - گفته شده بود احتمالاً در نیمه دوم سال جاری میلادی توافق هایی در برخی زمینه ها بین دو شرکت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - حاصل می شود، ولی کینه هایی که دو کمپانی برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - یکدیگر ایجاد کرده اند موجب شده دستیابی به توافق مشکل شود.

اخیراً اپل به استفاده از مودم های 4G اینتل در برخی از آیفون ها روی آورده بود تا به این ترتیب وابستگی خود به کوالکام و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیاز به پرداخت هزینه بالای حق استفاده از پتنت ها را بیش از پیش کاهش دهد. کوالکام روی همین آیفون ها برای توقف فروش دست گذاشته و مدعی است که در آنها از چیپ های اینتلی استفاده شده که پتنت را نقض کرده اند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان

وکلا اعلام کرده اند این ممنوعیت ممکن است به حال اینتل چندان فرقی نکند، ولی بدون تردید در بازار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - موجب ایجاد مزیت برای کوالکام خواهد شد. از سوی دیگر ادعای اپل در مورد امنیت ملی بر پایه تلاش های فعلی اینتل برای توسعه نسل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - بعدی مودم های 5G استوار است. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - بنا بر گزارش خبرگزاری بلومبرگ ممنوعیت احتمالی بر آیفون های دارای مودم های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اینتل می تواند به موقعیت اینتل در بازار آسیب بزند و به در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نهایت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - آمریکا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - را در مسابقه توسعه 5G از چین به عقب براند.

در این بین کارکنان کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده به طور کامل طرف اپل را نگرفته اند و به «توماس پندِر» قاضی پرونده ذکر کرده اند که به نقض یکی از سه پتنت کوالکام حکم دهد.

یکی از وکلای کمیسیون عقیده دارد که اگر اینتل از مسابقه 5G به بیرون رانده شود، این موضوع می تواند روند نوآوری در ایالات متحده را آهسته تر کند. به عقیده او بر آیفون های آتی بهره مند از مودم های 5G نباید ممنوعیتی اعمال شود و اپل و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اینتل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - باید با انگیزه بالا به سرمایه گذاری در زمینه 5G ادامه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone