🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15571.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت روی نسخه جدید فروشگاه اپ ویندوز با قابلیت‌های متفاوت کار می‌کند

مایکروسافت ظاهرا در حال کار روی فروشگاه جدیدی برای اپلیکیشن‌های ویندوز است که نه تنها ظاهری تازه خواهد داشت، بلکه چند قابلیت جذاب را هم برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند. به گزارش وب‌سایت Windows Central، فروشگاه ...

مایکروسافت ظاهرا در حال کار روی فروشگاه جدیدی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - برای اپلیکیشن‌های ویندوز است که نه تنها ظاهری تازه خواهد داشت، بلکه چند قابلیت جذاب را هم برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند.

به گزارش وب‌سایت Windows Central، فروشگاه آتی اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا شخص ثالث از سیستم پرداخت خودشان استفاده کنند. بنابراین لزوما سهمی از درآمدهایشان به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - دست مایکروسافت نمی‌رسد.

به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان دیگر برای اپ‌های خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - مجبور به استفاده از فرمت MSIX نیستند و احتمالا می‌توانند اپ‌ها و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - آپدیت‌های خود را از طریق شبکه‌های تحویل محتوای خودشان عرضه کنند و با این کار کنترل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - بیشتری روی انتشار پچ‌ها خواهند داشت. این قابلیت به درد اپ‌هایی می‌خورد که از قابلیت آپدیت خودکار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - استفاده می‌کنند.

فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز با این تغییرات می‌تواند به پلتفرمی آزادتر و جذاب‌تر برای توسعه‌دهندگانی تبدیل شود که سیستم‌های آپدیت و پرداخت درون‌برنامه‌ای مخصوص خودشان را دارند. گفته می‌شود اپلیکیشن‌های خود مایکروسافت نظیر مرورگر اج، آفیس و تیمز هم از طریق همین فروشگاه عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان

در بخش رابط کاربری می‌توانید انتظار ظاهر مدرن‌تری را داشته باشید که هماهنگی بیشتری با آپدیت آتی Sun Valley خواهد داشت. آپدیت Sun Valley قرار است پاییز امسال منتشر شود. این فروشگاه همچنین قرار است انیمیشن‌های روان‌تر، چیدمان جدید، طراحی‌های WinUI و آیکون‌های تازه‌ای داشته باشد. گفته می‌شود که مایکروسافت ماهانه آپدیت‌هایی را با قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید برای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - فروشگاه خود منتشر خواهد کرد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - این فروشگاه احتمالا در زمینه دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین تجربه پایدارتری را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مریوان استان کردستان - ارائه می‌کند.

این شرکت فعلا از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است. این فروشگاه قدم در مسیر بازطراحی مایکروسافت استور می‌گذارد که این شرکت سپتامبر پارسال آن را برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه کرد.

نسخه جدید فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز احتمالا در مراسم «بیلد ۲۰۲۱» در ماه مه معرفی می‌شود و چندی بعد به دست توسعه‌دهندگان می‌رسد. عرضه نسخه نهایی این فروشگاه برای همه کاربران احتمالا به فصل پاییز، همزمان با انتشار آپدیت Sun Valley موکول می‌شود. شاید نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ هم بعدا به این فروشگاه دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ شرکت شما دور و بر روستای بیله مریوان خدمات داره
پاسخ: بله در روستای بیله شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone