🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22974.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دارک مود سرانجام به واتساپ اضافه شد؛ پایان چشم‌دردهای شبانه

پس از ماه‌ها صبر، فیسبوک بالاخره به این نتیجه رسید که آماده انتشار دارک مود برای پیام‌رسان واتساپ است. این آپدیت از امروز برای کاربران سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود. نسخه تاریک یا دارک ...

پس از ماه‌ها صبر، فیسبوک بالاخره به این نتیجه رسید که آماده انتشار دارک مود برای پیام‌رسان واتساپ است. این آپدیت از امروز برای کاربران سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود.

نسخه تاریک یا دارک مود واتساپ پس از ماه‌ها پشت سر گذاشتن انواع و اقسام تست‌های بتا در هر دو سیستم‌عامل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - اندروید و iOS، از امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است. این آپدیت در سیستم‌عامل iOS - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - به صورت خودکار فعال می‌شود و تنظیماتی مجزا درون برنامه برای تغییر دستی این حالت در نظر گرفته نشده است. در نتیجه تنها کاربرانی که سیستم‌عامل iOS 13 دارند، کافیست به منوی تنظیمات گوشی خود بروند و دارک مود را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - برای آیفون انتخاب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران

پس از این کار، با اولین باری که به برنامه واتساپ رجوع کنید، دارک مود را خواهید دید. خوشبختانه تیم توسعه‌دهنده دارک مود واتساپ، برای آیفون از سیاهی مطلق استفاده کرده و این بدن معنی خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - بود که آیفون X و جدیدتر (به جز XR و ۱۱) می‌توانند شاهد شارژدهی بیشتری باشند، زیرا بیشتر LED های نمایشگر در این حالت روشن نمی‌شوند. در رابطه با این قضیه در این مطلب توضیح بیشتری داده شده است.

از آن طرف در سیستم‌عامل اندروید، کاربران دست باز‌تری برای انتخاب حالت تاریک دارند. پس از بروزرسانی واتساپ خود به آخرین نسخه، اگر نسخه اندروید ۱۰ را داشته باشید، برنامه نیز به صورت خودکار حالت تاریک را برای شما به نمایش در خواهد آورد. اگر گوشی شما اندروید ۹ دارد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - نمی‌توانید به نسخه ۱۰ بروزرسانی کنید، جای نگرانی وجود ندارد، زیرا به صورت دستی می‌توانید تم تاریک را در منوی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - تنظیمات خود واتساپ فعال کنید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران

البته لازم به ذکر است دارک مود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - واتساپ در اندروید، سیاه مطلق نیست و رگه‌هایی از خاکستری را در خود دارد و کمکی به شارژدهی باتری گوشی شما نمی‌کند. توسعه‌دهندگان این حالت در واتساپ می‌گویند:

در حین تست به این نتیجه رسیدیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - که ترکیب سیاهی مطلق و سفید، کنتراست بسیار بالایی تولید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - می‌کند که منجر به خستگی چشم می‌شود. به همین دلیل به جای این کار، شما یک تصویر پس‌زمینه مخصوص خاکستری و نوعی سفید تیره خواهید دید که شدت روشنایی صفحه را پایین می‌آورد و از خیره شدن به نمایشگر جلوگیری می‌کند و کنتراست را بهبود خواهد بخشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone