🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41235.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های بهره مند از اندروید 8.1، احتمالاً در صورت فکتوری ریست بریک می شوند

بریک شدن تلفن هوشمند، بدترین کابوس محتمل برای کاربران این گجت ها است. موبایلی که به این مشکل دچار شود، دیگر قابل استفاده نیست و به همین علت نام «Brick» یا آجر را به آن ...

بریک شدن تلفن هوشمند، بدترین کابوس محتمل برای کاربران این گجت ها است. موبایلی که به این مشکل دچار شود، دیگر قابل استفاده نیست و به همین علت نام «Brick» یا آجر را به آن می دهند؛ حتی معمولاً امکان تعمیر آن، به سادگی و با هزینه معقول - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امکان پذیر نیست و ممکن است در بعضی از شرایط، این اتفاق شامل گارانتی هم نشود.

احتمال بریک شدن تلفن هوشمند حین پروسه بازگشت به تنظیمات کارخانه (factory reset) بسیار کم است، ولی برای اندروید 8.1 ممکن است این اتفاق بیفتد.

بر اساس گزارش ها، یکی از کاربران که کد پین موبایل پیکسل 2 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اکس ال خود را فراموش کرده بود، پس از اقدام به فکتوری ریست، موبایلش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بریک شده. در نهایت کمپانی گوگل نیز برای حل این مشکل، راه حلی پیدا نکرده و به کاربر مذکور، پیشنهاد ارسال تلفن هوشمند، به منظور تعویض آن را داده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گفتنی است گوگل چند روز پیش، نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 را برای دیوایس های پیکسل و نکسوس عرضه کرده بود.

در نهایت پیشنهاد می شود در صورتی که از نسخه بتا اندروید 8.1 در موبایل خود بهره می برید، فعلاً مراقب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باشید که به هر دلیلی اقدام به فکتوری ریست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نکنید.

لازم به ذکر است که بریک شدن تلفن هوشمند، معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که به هر دلیلی در فرایند به روز رسانی، بازگشت به تنظیمات کارخانه ، روت شدن یا امثال آنها، وقفه ای ایجاد شود یا هر یک از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این پروسه ها به اشتباه انجام گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آژند نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KPW شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone