🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41239.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اختتامیه مسابقه عکاسی اینستاگرامی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس برگزار شد

مراسم اهدای جوایز مسابقه عکاسی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس روز گذشته (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۶) در ویکافه تهران برگزار شد. به گفته ندا قنادان مدیر فضای مجازی سام سرویس این مسابقه به دنبال حوادث ...

مراسم اهدای جوایز مسابقه عکاسی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس روز گذشته (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۶) در ویکافه تهران برگزار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد.

به گفته ندا قنادان مدیر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضای مجازی سام سرویس این مسابقه به دنبال حوادث تروریستی مجلس و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با هدف از میان بردن جو مملو از اندوه و غم مردم در سرتاسر ایران راه اندازی شد.

شرکت کنندگان باید در آثار خود به موضوع «رنگ در اقوام ایرانی» می پرداختند و حداقل دو اثر را با هشتگ #دنیادنیارنگ در صفحه اینستاگرام خود پست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کردند.

مجموعا ۲۵۰۰ اثر برای این رقابت ارسال شد که به گفته قنادان ۷۰۰ عدد از آنها تامل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برانگیز بودند و گزیده ای از بهترینشان در گالری ویکافه خیابان فلسطین شمالی در معرض دید علاقمندان قرار داده شد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اما در مراسم دیروز ضمن تقدیر و تشکر از عکاسان باسابقه ایران زمین از برندگان این رقابت عکاسی هم تقدیر به عمل آمد.

نفرات چهارم تا اول نیز به ترتیب نیم سکه بهار آزادی، یک سکه بهار آزادی، دو سکه بهار آزادی و سه سکه بهار آزادی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را از هوشنگ گل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مکانی (دبیر شورای نویسندگان مجله فیلم)، جهانبخش نورایی (نویسنده و منتقد فیلم)، عباس یاری (نویسنده و منتقد فیلم) و کاوه یاری (مبتکر هنر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چقاشی که ترکیبی از نقاشی و مجسمه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سازی است) دریافت کردند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که سام سرویس رقابت دیگری را با موضوع افسانه های کهن ایرانی با نام تار و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پود رنگ برگزار می کند که می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توانید جهت اطلاع از شرایط شرکت در این مسابقه به صفحه رسمی این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکت مراجعه نمایید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
عرض ادب شرکت شما آیا فردوسی سلماس برای مایکروفر تکنوگاز تعمیرکار داره
پاسخ: بله در فردوسی شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone