🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41234.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات پیکسل های گوگل تمامی ندارد؛ فقدان سیستم عامل در پیکسل 2 XL

پیکسل های جدید گوگل پس از عرضه به بازار با مشکلات متعددی از جمله سوختگی پیکسل های نمایشگر، کدر بودن تصویر، نویزهای اضافه و دیگر مسائل مواجه شدند که باعث شد کمپانی سازنده در نهایت ...

پیکسل های جدید گوگل پس از عرضه به بازار با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مشکلات متعددی از جمله سوختگی پیکسل های نمایشگر، کدر بودن تصویر، نویزهای اضافه و دیگر مسائل مواجه شدند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که باعث - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد کمپانی سازنده در نهایت علاوه بر تضمین رفع مشکلات، مدت زمان گارانتی محصولات خود را نیز افزایش دهد.

حال خبر می رسد که موبایل پیکسل 2 XL گوگل مشکل تازه ای پیدا کرده و بعضی از خریداران پس از دریافت تلفن هوشمند جدید، با فقدان سیستم عامل در دستگاه خود مواجه شده اند.

طبق گزارش کاربران (که در حال حاضر تعداد محدودی هستند) پس از دریافت پیکسل 2 XL و روشن کردن آن، به جای بوت شدن اندروید یک صفحه سیاه با پیغامی مبنی بر عدم وجود سیستم عامل نمایش داده می شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

گوگل علاوه بر تعویض موبایل، یک کارت هدیه پلی استور نیز به کاربران اهدا می‌کند

مورد اخیر شاید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بزرگترین مشکل پیکسل های گوگل تا کنون باشد چرا که بدون سیستم عامل، تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاملاً - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بلا استفاده خواهد بود. البته کمپانی ساکن مانتین ویو با اعلام آگاهی از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موضوع، اظهار داشته که این مشکل در واحدهای بعدی پیکسل 2 XL وجود نخواهد داشت و کاربرانی که در حال حاضر موبایل هایی بدون سیستم عامل به دستشان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسیده، یک تلفن جدید دریافت خواهند کرد.

جالب است بدانید که گوگل علاوه بر تعویض پیکسل های فاقد سیستم عامل، برای نشان دادن حسن نیت خود یک کارت هدیه خرید از پلی استور نیز به صاحبان آنها اهدا خواهد کرد.

گفتنی است با وجود مشکلات پیش آمده برای پیکسل های گوگل، پیش بینی می شود این موبایل ها عملکرد قابل قبولی در بازار داشته باشند. با این حال همچنان احتمال بروز مسائل جدید و گزارش مشکلات تازه از سوی کاربران برای پیکسل 2 و پیکسل 2 XL وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone