🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41233.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ بیشترین سهم بازار تلفن های هوشمند را در اختیار دارد

بر اساس آمار اخیر مؤسسه تحلیل بازار «IDC» برای سه ماهه سوم سال 2017 میلادی، کمپانی سامسونگ بیشترین سهم بازار را در میان تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا در اختیار دارد. طبق آمار مورد بحث، سامسونگ ...

بر اساس آمار اخیر مؤسسه تحلیل بازار «IDC» برای سه ماهه سوم سال 2017 میلادی، کمپانی سامسونگ بیشترین سهم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - بازار را در میان تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا در اختیار دارد.

طبق آمار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - مورد بحث، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - سامسونگ با عرضه 83 میلیون تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - در سه ماهه سوم 2017، رشد 9.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و در بازار تلفن های هوشمند، بالاتر از رقبای اندرویدی و اپل قرار می گیرد.

گلکسی نوت 8 از عوامل مؤثر در افزایش فروش سامسونگ بوده است

بنا بر تحلیل IDC، عامل اصلی افزایش فروش سامسونگ تقاضای فزاینده بازار برای موبایل های کمپانی کره ای و به خصوص پرچمدار اخیر شرکت (گلکسی نوت 8) است. البته با وجود فروش تعداد بیشتری تلفن همراه، واحد اسمارتفون سامسونگ از کاهش درآمد خود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - خبر داده؛ چرا که بخش اعظم فروش مربوط به دستگاه های میان رده و اقتصادی (با حاشیه سود کمتر) بوده است.

پس از سامسونگ هوآوی با فروش 39.1 میلیون واحد رتبه دوم را در میان تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی کسب کرده که حاکی از رشد 16.1 درصدی غول تکنولوژی چینی است.

به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - گفته تیم پژوهشی، هوآوی در فروش پرچمداران و میان رده های خود موفق بوده و Mate 9 و P10 به عنوان محصولات رده بالا، در کنار خانواده Honor مؤثرترین محصولات در افزایش فروش کمپانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - بوده اند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان

از سوی دیگر شرکت چینی اوپو نیز با اتخاذ راهبردهای بازاریابی متفاوت و عقد قرارداد با فروشنده های موبایل، محصولات خود را بیش از پیش در معرض دید خریداران قرار داده و از این راه توانسته 30.7 میلیون واحد تلفن هوشمند بفروشد.

در نهایت کمپانی شیائومی نیز به عنوان هموطن هوآوی و اوپو، به کمک حضور قدرتمند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - در بازار هند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - ارائه تسهیلات مالی و پشتیبانی از محصولات، فروش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کامیاران استان کردستان - 27.6 میلیونی را در سه ماهه سوم 2017 تجربه کرده که نسبت به آمار 13.6 سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone