🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22875.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رییس هیئت مدیره سامسونگ استعفا کرد

«لی سانگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ که به جرم اخلال و خرابکاری در فعالیت‌های اتحادیه های کارگری به زندان محکوم شده بود، از سمت خود استعفا کرد. این کناره گیری در حالی روی داده ...

«لی سانگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ که به جرم اخلال و خرابکاری در فعالیت‌های اتحادیه های کارگری به زندان محکوم شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

این کناره گیری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - در حالی روی داده که کمتر از دو سال قبل هیئت مدیره سامسونگ به امید افزایش شفافیت و کاهش فساد برای نخستین بار در تاریخ کمپانی با انتصاب لی سانگ-هون به عنوان رییس هیئت مدیره، نقش وی را از مدیرعامل جدا کرد.

لی سانگ-هون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - اما مدتی بعد به رهبری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - عملیات سازماندهی شده برای خرابکاری در فعالیت اتحادیه های کارگری متهم شده و در نهایت آذر ماه امسال به تحمل ۱۸ ماه حبس محکوم شد. وی این جرایم را در سال ۲۰۱۳ و در قالب به تاخیر انداختن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - مذاکرات بین مدیران و کارکنان، تعطیلی کمپانی های زیر مجموعه با واحدهای فعال و فشار به کارکنان برای خارج شدن از اتحادیه انجام داده بود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان

علاوه بر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - سانگ-هون ۲۵ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - نفر دیگر از کارکنان شرکت هم به واسطه ارتکاب جرایم مشابه به زندان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - یا پرداخت جریمه محکوم شدند. «پارک جو گون»، رییس کمپانی تحقیقاتی CEO Score با اشاره به قابل پیش بینی بودن این کناره - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - گیری با توجه به رای دادگاه می گوید:

سامسونگ در تلاش برای تقویت هیئت مدیره دچار یک یک عقب گرد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - بزرگ شده و برای درست کردن اوضاع به چهره ای جدید نیاز دارد.

به گفته سامسونگ جانشین لی سانگ-هون در آینده نزدیک و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - احتمالا از میان ۹ عضو کنونی هیئت مدیره انتخاب خواهد شد که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - شامل شش مدیر خارج از کمپانی و مدیران عامل بخش موبایل، قطعات و دستگاه های الکترونیکی می شود.

مشکلات قضایی سامسونگ به همینجا ختم نمی شود. «لی جائه-یونگ»؛ نایب رییس سامسونگ هم به جرم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - اختلاس، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لنگرود استان گیلان - کلاهبرداری و پرداخت رشوه به ۵ سال زندان محکوم شده بود اما پس از سپری کردن یکسال مشمول عفو مشروط شد و از زندان آزاد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone