🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22872.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ لنوو می‌خواهد رکورد انتوتو را جابجا کند

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند به شدت در تلاش هستند تا دل گیمر‌ها را به دست بیاورند و از همین رو، نام‌هایی آشنا را در این بخش از بازار می‌بینیم. جدیدترین نامی هم که قرار است ...

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند به شدت در تلاش هستند تا دل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - گیمر‌ها را به دست بیاورند و از همین رو، نام‌هایی آشنا را در این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - بخش از بازار می‌بینیم. جدیدترین نامی هم که قرار است در بازار گوشی گیمینگ با دیگران به رقابت بپردازد لنوو بوده و در نتیجه عکس‌های منتشر شده از تبلیغات گوشی گیمینگ لنوو، حسابی طرفداران را به وجد خواهد آورد.

چندی وقتی است که شایعات از ورود لنوو به بازار گوشی گیمینگ خبر می‌دهند و عکس‌هایی هم که از تیزر تبلیغاتی این گوشی لو رفته، می‌تواند حکم تاییدی بر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - این شایعات باشد. این عکس‌ها که در حساب رسمی لنوو در شبکه اجتماعی ویبو (معادل توییتر چین) منتشر شده، امتیاز بالای ۶۰۰ هزار در بنچمارک انتوتو را به رخ دیگران می‌کشد. اگر دنیای موبایل و بنچمارک‌ها را دنبال کرده باشید، به خوبی می‌دانید که این امتیاز، اصلا عادی نیست و احتمالا با گوشی بسیار قدرتمندی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - سر و کار داریم.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان
عکس مفهومی از گوشی گیمینگ لنوو

از آن‌جایی که در این عکس‌ها به خوبی شعارهای تبلیغاتی مخصوص - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - به بازی مشخص است، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - می‌توان به یقین گفت که لنوو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - گوشی معمولی و ضعیفی را برای کاربران آماده نکرده. همچنین لوگوی مخصوص لپ‌تاپ‌های گیمینگ این کمپانی چینی نیز مشهود است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - و با استناد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - به آن متوجه می‌شویم که لنوو قصد دارد برند لیجن (Ligion) را برای گوشی گیمینگ خود انتخاب کند.

مشابه این کار را پیشتر در کمپانی ایسوس و با برند ROG دیده بودیم و در نتیجه می‌توان گفت لنوو گوشی گیمینگ محور خود را با ظاهر و سخت‌افزاری گیمر پسند روانه بازار خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - در رابطه با سخت‌افزار این گوشی باید بگوییم، خود لنوو چندی پیش تایید کرده بود که گوشی بعدی این کمپانی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم 5G به بازار خواهد آمد.

در رابطه با دیگر مشخصات این گوشی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مشهد استان خراسان - هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست ولی با توجه نرخ افشای اطلاعات، می‌توان مطمئن بود که مشخصات بیشتری در این رابطه در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone