🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22881.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: نت سنج پلاس باعث رقابت بین ارائه‌دهندگان اینترنت خواهد شد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد سامانه نت سنج پلاس باعث رقابت اپراتورها و سرویس‌دهندگان اینترنت می‌شود و کیفیت اینترنت را بهبود می‌بخشد. «حسین فلاح جوشقانی» امروز (شنبه ۲۶ بهمن) در نشست ...

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد سامانه نت سنج پلاس باعث رقابت اپراتورها و سرویس‌دهندگان اینترنت می‌شود و کیفیت اینترنت را بهبود می‌بخشد.

«حسین فلاح جوشقانی» امروز (شنبه ۲۶ بهمن) - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در نشست خبری «راه‌اندازی سامانه نت سنج پلاس و قابلیت‌های آن» با ذکر این نکته که در مدت راه‌اندازی چند روزه‌ی نت سنج پلاس بیش از ۱۳۰ هزار بازدید از این سامانه صورت گرفته اعلام کرد که حالا از طریق این سامانه مردم می‌توانند در کنار رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی کار اپراتورها و شرکت‌های FCP نظارت داشته باشند و این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اتفاق اولین بار است که در دنیا توسط یک رگولاتوری دولتی رخ می‌دهد:

«ما پروژه‌ای طراحی کردیم و شاخص‌های کیفیت سرویس (تاخیر) و تجربه مشتری (سرعت بارگذاری صفحه) را بر اساس استانداردهای بین‌المللی استخراج کردیم. یکی از راه‌هایی که سر راهمان قرار داشت این بود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که به اطلاعات اپراتورها اکتفا کنیم که امکان مهندسی اطلاعات وجود داشت و ممکن بود فقط اطلاعات خوب به دست ما برسد. به همین دلیل خودمان به جای مشتری نشستیم و با نصب ۶ هزار سنجه کیفیت خدمات اپراتورها را بسنجیم. بر اساس اطلاعات به دست آمده، سامانه‌ای قابل درک برای این که کاربران بتوانند اطلاعات را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ببینند طراحی کردیم.»

وی درباره اینکه سازمان تنظیم مقررات علاوه بر نصب سنسورها از طریق درایو تست نیز کیفیت خدمات اپراتورها را سنجیده است، گفت: «در کل کشور ۲۰۰هزار کیلومتر درایو تست انجام دادیم یعنی اینکه یک ماشین با سیم کارت اپراتورهای مختلف در کل شهر و جاده ها و روستاها حرکت و اطلاعات شبکه‌ای را دریافت می‌کند. از این طریق می‌توان پوشش جاده ها را سنجید و با مراجعه به سامانه پوشش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کامل اپراتورهای تلفن همراه را مشاهده کرد.»

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

رییس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به اینکه همین روش تست پوشش داخل خانه‌ها را نشان نمی‌دهد، افزود: «برای تست کیفیت پوشش داخل خانه ها اپلیکیشنی طراحی کردیم که در فاز آزمایشی است. اگر مشترکین آن را روی گوشی نصب کنند، هم می توانند آنلاین اطلاعات را ببیند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و هم اطلاعات کیفی را برای ما بفرستند.»

به گفته جوشقانی برخی اپراتورها نظرشان این است که دیتاهایی که از طریق سامانه نت سنج پلاس با دیتاهای خودشان متفاوت است. او باور دارد که اگر اپراتورها به این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشکل اطمینان کامل دارند با مستندات آن را به رگولاتوری اعلام نمایند چرا که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بالاخره همه طرح‌ها در روزهای آغازین خود با مشکلات ریزی همراه است.

جوشقانی معتقد است در دو سال گذشته اپراتورهای ثابت تمایلی به سرمایه گذاری در حوزه ارتقا کیفیت نداشتند ولی حالا این موضوع باعث شده که اپراتورها با یکدیگر به رقابت بپردازند چرا که این بار مردم ناظر کار آنها هستند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

رییس سازمان تنظیم مقررات درباره انحصار مخابرات در حوزه اینترنت ثابت نیز گفت: «مخابرات انحصاری دارد که از لحاظ قانونی درست است و دلیل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آن به واگذاری نامناسب برخی امور در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمان نامناسب به مخابرات برمی‌گردد. این‌ها در واقع سرمایه‌گذاری هایی هستند که مخابرات در زمانی که دولتی بوده انجام - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داده و حالا که خصوصی شده آن سرمایه ها را در دسترس دارد.»

وی در ادامه راه‌حل‌هایی برای شکستن این انحصار را گفت که چندین مورد آن تاکنون انجام شده و برخی دیگر از آنها در حال انجام است:

«چند راه برای پشت سر گذاشتن این مشکل در نظر گرفتیم. اولین راه حل ارائه پروانه به اپراتور چهارم یا ایرانیان نت بود که این پروژه‌ هم به دلایل مختلف به درستی انجام نشد و سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه فیبر صورت نگرفت. راه‌حل دومی که در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حال پیگیری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و نهایی کردن آن هستیم ایجاد یک کنسرسیوم (ائتلاف) با ترکیب اپراتورهای FCP (شرکت‌های دارای پروانه ارتباطات ثابت) و وزارت نیرو است - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا بتوانیم روی شبکه فیبرنوری این وزارتخانه سرویس پرسرعت اینترنت به کاربر ارائه دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone