🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22886.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نرم افزار انتخاباتی مایکروسافت برای اولین بار آزمایش می شود

مایکروسافت از سال گذشته میلادی در حال توسعه نرم افزار برای دستگاه های رأی گیری است. این نرم افزار برای اولین بار در انتخابات واقعی آزمایش می شود. شهروندان منطقه فولتن (Fulton) ایالت ویسکانسین آمریکا ...

مایکروسافت از سال گذشته میلادی در حال توسعه نرم افزار برای دستگاه های رأی گیری است. این نرم افزار برای اولین بار در انتخابات واقعی آزمایش می شود.

شهروندان منطقه فولتن (Fulton) ایالت ویسکانسین آمریکا امروز (18 فوریه) نمایندگان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - دیوان عالی این ایالت را از طریق دستگاه های رأی گیری که با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - نرم افزار ElectionGuard مایکروسافت اجرا می شوند، انتخاب خواهند کرد.

در این انتخابات آرای چند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - صد نفر به کمک نرم افزار ElectionGuard جمع آوری خواهد شد و در صورتی که آزمایش موفقیت آمیز باشد، از این پلتفرم در دیگر دستگاه های رأی گیری نیز استفاده خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان

پلتفرم مورد بحث به گونه ای طراحی شده که از طریق رمزگذاری هم‌ریختی (Homomorphic Encryption) از آرای شرکت کنندگان محافظت کرده و برای بالا رفتن امنیت، نسخه کاغذی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - را نیز ایجاد می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - کند. رمزگذاری هم ریختی در عین حفظ رمزگذاری آرا، آنها را شمارش می کند.

برای استفاده از این پلتفرم ابتدا رأی دهنده نامزدهای مورد نظر خود را از طریق نمایشگر لمسی انتخاب کرده و آنها را تأیید می کند. سپس دستگاه به طور همزمان به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - او نسخه کاغذی رأی و کد رهگیری تحویل می دهد.

کاربر نسخه کاغذی را در صندوق انتخاباتی انداخته و با مراجعه به وب سایت انتخابات و استفاده از کد رهگیری، از شمارش رأی خود و همچنین تغییر نیافتن آن اطمینان حاصل می کند. کد رهگیری رأی کاربر را فاش نمی کند؛ بنابراین شرکت های شخص ثالث نمی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - توانند از آرا باخبر شوند.

کیت ElectionGuard از اپ های تأیید کننده شخص ثالث نیز پشتیبانی کرده و به کمک آنها می توان شمارش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - و عدم تغییر آرا را بررسی کرد. این کیت با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - سخت افزارهایی همچون سرفیس و کنترلر Xbox Adaptive نیز سازگار بوده و به کمک آنها نیز می توان رأی داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone