🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22880.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

داستان کره‌ای‌ها در ایران؛ آیا سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی ایران رفته‌اند؟

همه چیز از انتشار یک خبر شروع شد مبنی بر اینکه سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی ایران خارج می‌شوند. خبری که نگرانی‌های زیادی برای خریداران و بازار در پی داشت و حتی باعث ...

همه چیز از انتشار یک خبر شروع شد مبنی بر اینکه سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی ایران خارج می‌شوند. خبری که نگرانی‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - زیادی برای خریداران و بازار در پی داشت و حتی باعث واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه شد؛ واکنشی که در آن ذکر شده بود ورود دوباره به بازار ایران برای شرکت‌هایی که «قلدری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - آمریکا» را بپذیرند کاری سخت خواهد بود.

ممنوعیت یک سال و نیمه واردات لوازم خانگی از تیرماه سال گذشته تاکنون تاثیری در بازار این دو برند کره‌ای نداشته و مشاهدات میدانی در بازار نشان می‌دهد که هنوز هم این دو برند یکه‌تاز بازار هستند. اما چه شده که ال‌جی و سامسونگ با این یکه‌تازی و بعد از نزدیک به بیست سال فعالیت در ایران، تصمیم گرفته‌اند به بازار لوازم خانگی در کشور پشت کنند؟ اصلا آیا اساسا و واقعا آنها می‌خواهند دیگر در این بازار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - حضور نداشته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - باشند و یا موضوع چیز دیگری است؟

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان

ال‌جی قصد خروج از ایران را ندارد

«کاوه مفتخری» مدیر بازاریابی ال‌جی در ایران در گفتگو با دیجیاتو موضوع خروج ال‌جی از ایران را رد می‌کند و می‌گوید ال‌جی سعی کرده و سعی خواهد کرد تا با وجود شرایط تحریم‌ها در بازار ایران باقی بماند. او با اشاره به موضوع تغییر تابلوهای فروشگاه‌ها می‌گوید:

«خود اتحادیه داستان کشیده شدن پایین تابلوها را آغاز کردند ولی باید بدانیم که این تابلوها متعلق به برندها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - نیست و برای فروشگاه‌ها است. ما همچنان در ایران هستیم و همکاری خود را با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - گلدیران ادامه می‌دهیم. محصولات‌مان نیز در بازار موجود است. برای خیلی از کالاها موجودی یکساله‌ای داریم، نظیر کولر گازی. خیلی از فروشگاه‌ها همچنان تابلوی ال‌جی را دارند و یک سری فروشگاه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - هم می‌خواهند با برند جدید جی‌پلاس همکاری کنند؛ اما این موضوع دخلی به خروج ال‌جی از ایران - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - ندارد.»

او در پاسخ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - به این پرسش که در واردات محصول جدید مشکلی وجود دارد یا خیر می‌گوید: «پیش از تحریم‌ها واردات یک سری محصولات ممنوع شده بود و برخی محصولات نیز که ممنوع نیستند توسط گلدیران از طرق مختلفی وارد کشور می‌شود.» به گفته مفتخری شرکت ال‌جی تکنولوژی خود را به ایران انتقال داده و خط تولید یک سری محصولات جدید را در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - اینجا راه‌اندازی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - کرده بود و برای همین هم قرار شد تا یک سری تولیدات داخل ایران انجام شود و از واردات آن ممانعت به عمل بیاید: «برای مثال خط تولید یخچال که خیلی پیشرفته‌ است در ایران راه‌اندازی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - شده است.»

آنطور که «مرتضی میری»، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - اعلام کرده، شرکت‌های سامسونگ و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - ال‌جی یک سالی از فروش مواد خام و اولیه به شرکت‌های ایرانی همکارشان ممانعت به عمل ورزیدند؛ صحبتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - که مفتخری آن را چندان درست نمی‌داند و می‌گوید که شرکت ال‌جی در همین دوران تحریم‌های سخت نیز به شدت سعی کرده تا با ایران همکاری کند:

«ال‌جی به گلدیران این فرصت را داد تا بتواند تولیدات جی‌پلاس را برنامه‌ریزی و شروع کند. مشکلات خدمات پس از فروش را با گلدیران حل و فصل کردیم و سعی کردیم همکاری ادامه داشته باشد. قطعات فقط از چین نمی‌آید و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - از همه جای دنیا می‌آید و مشکلات ریز و درشتی بر سر واردات آنها وجود دارد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - مشکلات بیمه‌ای، بانکی و کشتیرانی و... که مانع از واردات آسان کالاها می‌شود. در این شرایط تامین این قطعات کار بسیار سختی است، ده درصد برخی محصولات از آمریکا وارد می‌شود که واردات آنها دو چندان سخت‌تر است.»

مفتخری با اشاره به این محدودیت‌ها می‌گوید که ال‌جی با وجود دانستن این موضوع که پول اعطای قطعات به شرکت ایرانی بلوکه خواهد شد، در همین اوایل سال ۹۸ بار بزرگی را وارد کشور کرده که تا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - یکسال جواب خدمات پس از فروش گلدیران را بدهد: «این در حالی است که پول ما بلوکه شده و نمی‌توانیم به آن فعلا دسترسی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - داشته باشیم.»

مفتخری تاکید دارد که ال‌جی به دنبال راه‌هایی است که همکاری را ادامه دهد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - و واردات ادامه داشته باشد؛ او به دیجیاتو می‌گوید اینکه یک سری تابلو عوض شده باشد دلیلی بر اینکه شایعه خروج ال‌جی از کشور پخش شود نیست: «این شایعات و پخش‌کنندگان رسانه‌ای آنها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان

اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی: ال‌جی کره با گلدیران همکاری ندارد

از سوی دیگر «مرتضی میری»، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - تاکید می‌کند که همکاری گلدیران با ال‌جی قطع شده و به نقل از مدیران شرکت گلدیران می‌گوید که این همکاری قطع شده است: «آنها اعلام کردند که دیگر هیچ رابطه‌ای با ال‌جی کره ندارند و همچنان در بازار حضور دارند ولی با برند جی‌پلاس در خدمت مردم هستند.»

میری در پاسخ به این پرسش که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - این اعلام قطع همکاری کجا ذکر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - شده به دیجیاتو می‌گوید: «خاطر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - جمع باشید و از قول اتحادیه بنویسید، مدیران گلدیران اعلام کردند که هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت ال‌جی کره - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - وجود ندارد و جی‌پلاس فعالیت خود را ادامه خواهد داد و به فکر صادرات محصول است.» میری تاکید دارد که تابلوهای مغازه‌های نمایندگی گلدیران هم به تدریج به جی‌پلاس تغییر نام خواهند داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی در رابطه با خروج سامسونگ از ایران نیز به دیجیاتو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - می‌گوید: «سامسونگ کمی دیرتر همکاری خود را قطع خواهد کرد چرا که یک مقدار قطعات وجود دارد که می‌تواند به دست مصرف کننده برسد. خود آقای «موسوی مجد» که جزو مسئولین سامسونگ هستند و سخنگوی انجمن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - صوتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - و تصویری و ریاست این انجمن را نیز بر عهده دارد، این موضوع را تایید کرده است. سامسونگ هم قرار است با برند سام فعالیت خود را در ایران ادامه دهد.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان

گروه سام: همکاری گروه سام با سامسونگ کره‌ای قطع شده است

از آن سو برند سام که همکاری دیرینه‌ای با سامسونگ دارد نیز در گفتگو با دیجیاتو کاهش سطح همکاری در بخش تولید را در مقایسه با سال گذشته تایید می‌کند. مدیران سام اعلام می‌کنند که همکاری سامسونگ کره جنوبی با این شرکت تنها در بخش تولید به کمترین میزان خود کاهش پیدا کرده اما - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - تاکید دارند که خروج سامسونگ از ایران، مساله‌ای نیست که سام الکترونیک و یا اعضای اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی درباره آن اظهار نظر کنند، بلکه خود مدیران سامسونگ باید در قالب یک بیانیه رسمی آن را اعلام نمایند.

«احسان فدایی» مدیر روابط عمومی گروه سام (سام الکترونیک، تکوین الکترونیک، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - سام سرویس، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - سام پخش و حافظ پخش) در این رابطه با ذکر مثالی مشابه در صنعت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - خودروسازی به دیجیاتو گفت:

«شرکت رنو در ایران شریک تجاری به اسم پارس خودرو گرفت و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - شرکت رنوپارس را تاسیس کردند. هر دو هم شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - مستقل و برند مجزایی بودند؛ اما با آغاز تحریم‌ها رنو از ایران رفت. شرکت پارس خودرو اما از ایران خارج نشد چرا که ایرانی است. گروه سام نیز از دهه هفتاد در بازار فعالیت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - دارد و از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - همان ابتدا با سامسونگ در زمینه تلویزیون همکاری خود را آغاز کرد و این دو شرکت مجزا و مستقل با یکدیگر همکاری خود را تا به امروز به بهترین نحو ادامه داده اند. در همان آغاز برای تولید تی وی های سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - در ایران سام الکترونیک تاسیس شد و به مرور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - زمان با انتقال دانش و تکنولوژی شرکت کره ای به ایران موفق به تولید بخشی از قطعات این صنعت های تک در کشور شد.

فدایی می‌گوید این نقطه شروع تولید مشترک این شرکت ایرانی با سامسونگ بوده اما با موج دوم تحریم‌ها در زمان ترامپ، همکاری در حوزه تولید کاهش چشمگیری پیدا کرد به نحوی که هر روز امکان تامین قطعات از سمت کره‌ای برای گروه سام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - با مشکلات بیشتری همراه شد.

«ما قطعاتی را خودمان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - تولید کردیم که البته دقیقا با استانداردهای سامسونگ بود و یا توسط پیمانکاران معتبر در کشورتولید می شد تا کیفیت تمام و کمال حفظ شود. تیم‌های ما آموزش‌های لازم را دیدند و بعد از تحریم‌ها خط تولید قطعاتی در کشور راه‌اندازی کردیم که در ایران نظیر ندارد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - و با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - تکنولوژی روز سامسونگ در دنیا هماهنگ است ؛ اما بازهم در تامین برخی قطعات مهم از کره‌ مشکل داشتیم.»

فدایی تاکید می‌کند که هیچ شرکتی در ایران نه می‌تواند و نه برایش صرفه اقتصادی دارد که قطعات اصلی لوازم خانگی بزرگ را تولید کند و در حال حاضر بخش اعظم آنها از چین می‌آید: « شرکت های ایرانی در شرایط فعلی به جز چین و یکی دو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - کشور آسیای جنوب شرقی با هیچ کشور صاحب صنعتی در این بخش امکان همکاری ندارند و هیچ شرکتی حتی اگر ادعا کند نمی‌تواند امروز با کره همکاری مستقیم در بخش تولید داشته باشد .

او می‌گوید در شرکت‌های چینی نیز کیفیت‌ قطعات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - در گریدهای متفاوت وجود دارد و سام در خلال این چند ماه، سعی کرده تا بیزینس خود را در کشور زنده نگه‌دارند: «ما باید خطوط تولید خود را عوض می‌کردیم که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - این مساله ضرر هنگفت مالی برایمان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - داشت، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - از همین رو تصمیم گرفتیم که با شرکت بزرگ چینی معتبر وارد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - مذاکره شویم و در نهایت توانستیم این همکاری را با این شرکت داشته باشیم تا برند بیست ساله‌مان با محصول - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - بی کیفیت خراب نشود.»

در واقع بر اساس صحبت‌های فدایی به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - نظر می‌آید سام تصمیم گرفته هر طور شده با تامین‌کننده چینی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - معتبر بین المللی به تفاهم برسد و این پروسه چندین ماه طول - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - کشیده است. نهایی شدن این پروسه منجر به خلق برند جدید این گروه شده که قرار است به زودی در بازار ایران به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کند. فدایی ادامه می‌دهد:

«برند یک هویت انتزاعی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - است و یک شی و دفتر نیست. برند سامسونگ از ایران بیرون نمی‌رود و اسم و نام تجاری این شرکت در ذهن و سلیقه و ذائقه خرید مردم جای گرفته است. شاید با تحریم‌ها سطح فعالیت شرکت سامسونگ در ایران به شدت کاهش پیدا کند و از بیلبوردهای سطح شهر حذف شود؛ اما محصولات سامسونگ چون معتبر ترین برند لوازم خانگی دنیا است سال ها در سبد خرید مردم ایران باقی خواهد ماند.

اما کاهش سطح همکاری تولیدی سامسونگ و گروه سام دلیل بر این نیست که محصولات حال حاضر سامسونگ در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - بازار از گارانتی سام سرویس برخوردار نشوند؛ فدایی این موضوع را به دیجیاتو چنین بیان می‌کند: «زمانی که یک زوج از هم جدا می‌شوند، باز هم تلاش می‌کنند تا هوای فرزند خود را داشته باشند. ما هم کماکان هوای این محصولات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - با گارانتی سام سرویس را داریم و شاید چه بسا در روزی همین بچه‌ها دوباره باعث وصلت والدین شوند. در واقع شرایط تحریم‌ها و اقتصادی فعلی اصلا قابل پیش‌بینی نیست که بدانیم آینده چه می‌شود.»

فدایی می‌گوید در بازار ایران هیچ‌وقت اپل دفتر و نماینده رسمی نداشته و با ذکر این موضوع پرسشی را مطرح می‌کند که به‌نظر می‌آید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - بی‌ربط به آینده محصولات سامسونگ نیست: «اپل نمایندگی ندارد ولی آیا مردم به دنبال این گوشی‌ها نبودند و محصولات اپل از سبد خرید مردم حذف شده است؟»

به گفته فدایی، سام برنامه ریزی کرده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - تا اگر اتفاق خاصی روی ندهد؛ فاز اول محصولات خود که شامل مانیتور و تلویزیون می شود تا قبل از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - سال نو تجاری سازی کند و پس از آن محصولات برودتی و شوینده ها را در سال ۹۹ وارد بازار کشور کند.

همانطور که دفتر شرکت رنو که حالا به خاطر تحریم‌ها از ایران به طور رسمی خارج شد، همچنان در منطقه سعادت آباد پابرجاست، دفاتر شرکت ال‌جی و سامسونگ نیز در ایران همچنان حضور دارند ولی اینکه همکاری‌شان با نمایندگان ایرانی در بازار لوازم خانگی چگونه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تایباد استان خراسان - ادامه پیدا خواهد کرد، یک علامت سوال بزرگ و هنوز بی‌جواب است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داریوش نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم طرفای منازل سازمانی گمرک تایباد تعمیر دارید
پاسخ: بله در منازل سازمانی گمرک شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone