🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22869.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر SRS-LSR200 سونی معرفی شد؛ ترکیب بلندگوی بیسیم با ریموت کنترل

سونی از محصول عجیبی رونمایی کرده که ترکیبی از اسپیکر وایرلس و ریموت کنترل تلویزیون است. کاربران به کمک این وسیله می توانند از هر جای منزل به تلویزیون گوشی کرده و بدون نیاز به ...

سونی از محصول عجیبی رونمایی کرده که ترکیبی از اسپیکر وایرلس و ریموت کنترل تلویزیون است. کاربران به کمک این وسیله می توانند از هر جای منزل به تلویزیون گوشی کرده و بدون نیاز به کنترلر تلویزیون، کانال ها را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران - طریق دکمه های روی آن تعویض کنند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران - این وسیله برای افراد سالخورده کاربردی خواهد بود.

سونی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران - اسپیکر SRS-LSR200 را برای گوش دادن به تلویزیون از فاصله دور مناسب توصیف می کند. به عنوان مثال زمانی که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران - کاربر در اتاق یا آشپزخانه است، می تواند با همراه داشتن این وسیله همچنان برنامه تلویزیونی را دنبال کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران

کاربر می تواند از طریق ریموت کنترل تعبیه شده در اسپیکر SRS-LSR200 تلویزیون را از اتاق های منزل کنترل کند. دکمه چرخشی بزرگی برای تنظیم صدا تعبیه شده و به کمک بقیه دکمه ها می توان کارهایی نظیر تعویض کانال و وارد کردن اعداد را انجام داد.

اسپیکر این محصول کمی زاویه دار طراحی شده تا حین قرارگیری روی میز صدا را به طرف کاربر هدایت کند. این محصول به کمک باند 2.4 گیگاهرتزی قابلیت اتصال داشته و صداها علاوه بر پخش شدن از اسپیکر درونی، از اسپیکرهای داخلی تلویزیون نیز پخش می شوند؛ بنابراین اعضای خانواده می توانند از اتاق پذیرایی و اتاق برنامه تلویزیون را دنبال کنند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهسوار استان مازندران

محصول یاد شده تا حدودی در برابر پخش آب مقاوم بوده و در محیط آشپزخانه و نزدیک به سینک ظرفشویی قابل استفاده است. این اسپیکر تا 13 ساعت شارژدهی داشته و شارژ کامل باتری آن حدوداً 3 ساعت طول می کشد.

اسپیکر SRS-LSR200 از هم اکنون با قیمت 180 دلار در ژاپن قابل سفارش است. سونی فعلاً برنامه ای برای عرضه این محصول در بازارهای بین المللی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone