🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22884.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واکنش منفی ماسک به خرید پورشه تایکان توسط بیل گیتس

بیل گیتس در یک گفتگوی ویدیویی علی رغم تحسین تسلا اعلام کرد پورشه تایکان را به عنوان اولین ماشین برقی خود خریده و از این انتخاب بسیار لذت می برد. عدم انتخاب ماشین های تسلا ...

بیل گیتس در یک گفتگوی ویدیویی علی رغم تحسین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - تسلا اعلام کرد پورشه تایکان را به عنوان اولین ماشین برقی خود خریده و از این انتخاب بسیار لذت می برد. عدم انتخاب ماشین های تسلا توسط مدیرعامل مایکروسافت خشم ایلان ماسک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - را در توییتر در پی داشته است.

گیتس در این ویدیو با «مارکوس برونلی» درباره بنیاد خیریه خود گفتگو می کرد اما - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - مارکوس بحث را به سمت تغییرات اقلیمی و حفاظت از محیط زیست با استفاده از ماشین های الکتریکی به جای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - مدل های عادی برد.

هرچند گیتس ابتدا از تسلا به عنوان یکی از شرکت هایی که در این زمینه نقش موثری ایفا کرده یاد کرد اما سخنان بعدی او در مورد خودروی برقی که اخیرا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - خریده چندان به مذاق ماسک خوش نیامد چرا که گیتس مشتری کمپانی رقیب شده. بنیانگذار مایکروسافت در باره گفت:

تمام شرکت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - های خودروسازی از جمله برخی کمپانی های نوپا به سرعت در حال تولید ماشین های برقی هستند اما بزرگترین دغدغه این است که آیا فکری به حال اضطراب مشتریان به خاطر تمام شدن باتری قبل از رسیدن به مقصد می شود؟ من اخیرا یک پورشه تایکان خریده ایم که قیمت بالایی دارد ولی بسیار بسیار فوق العاده است. تایکان اولین ماشین برقی من است و از آن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - بسیار لذت می برم.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان

پس از انتشار این ویدیو اکانت طرفداران تسلا در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که از فرد باهوشی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بیجار استان کردستان - مثل گیتس بعید است به جای ماشین های تسلا سراغ پورشه تایکان برود. دلیل تعجب آنها این است که تسلا مدل ۳ با قیمتی در حدود یک سوم تایکان، از نظر پیمایش مسافت با یکبار سوختگیری عملکرد بهتری دارد.

ایلان ماسک هم که از این انتخاب خوشحال نشده در پاسخ به باهوش خواندن بیل گیتس این جمله را توییت کرد:

راستش را بخواهید گفتگویی که با گیتس داشتم مایوس کننده بود

این نخستین باری نیست که ماسک به انتقاد از دیگر نام های بزرگ دنیای فناوری می پردازد. وی قبلا فیسبوک، واتس اپ و آمازون جف بزوس را هم آماج نقدهایش قرار داده بود.

 

تماشا کنید: پورشه تایکان توربو S در برابر تسلا مدل S

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone