🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22874.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل وارد بازار تلفن ‌همراه کشور شد

همانطور که پیش‌تر حدس‌هایی درباره عرضه سیم‌کارت‌های هوشمند زده می‌شد، در نهایت به طور رسمی اعلام شد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از ...

همانطور که پیش‌تر حدس‌هایی درباره عرضه سیم‌کارت‌های هوشمند زده می‌شد، در نهایت به طور رسمی اعلام شد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده‌سازی راهکاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - جدید و نوآورانه و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - برای اولین بار در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - ایران، از «سیم‌کارت‌ هوشمند» رونمایی کرده و آن را به بازار عرضه نموده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان

«آرش کریم بیگی» مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید آنها یک سیستم و تکنولوژی را پیاده سازی کرده‌اند که بخشی از آن Core شبکه شاتل موبایل است و بخشی از آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - نیز یک اپلت است که روی سیم کارت تعبیه شده است:

«این فناوری بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترک و اینکه چه آنتن‌هایی اطراف وی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - وجود دارد و همچنین سنجش این موضوع که آنتن‌ها از چه تکنولوژی استفاده می‌کنند و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - قدرت سیگنالشان چقدر است، کاربر را به بهترین کیفیت و سرعت اینترنت می‌رساند.»

ترکیبی از سرویس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - مبتنی بر موقعیت و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - مکانیزم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - هوش مصنوعی، تعبیری است که کریم‌بیگی از این سیم‌کارت‌های هوشمند توصیف - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - می‌کند. او می‌گوید این سیم‌کارت‌ها در همه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است و ربطی به فناوری موجود در گوشی‌ها ندارد. کریم‌بیگی در این مورد بیشتر توضیح داد:

«Nework Selection در بخش تنظیمات مربوط به انتخاب شبکه باید روی اتوماتیک باشد و ترجیحا دیتا رومینگ مشترک گوشی روشن باشد و تاکید می‌کنم که این روشن بودن هزینه مضاعفی برای مشترک به همراه نخواهد داشت.»

کریم بیگی می‌گوید این فناوری سیم‌کارت‌های هوشمند در خاورمیانه و آسیا برای اولین بار است که رخ می‌دهد و تاکید می‌کند که اپراتوری در دنیا تاکنون در سطح ملی این کار را انجام نداده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن‌دهی هوشمند، با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند و بر این اساس، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌های 3G و4G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود، فراهم می‌کند.

در واقع باید گفت مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های 3G، 3.75G،4G/LTE و 4.5G کشور را در هر منطقه‌‌ای که هستند، تجربه خواهند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند علاوه بر نمایندگان فروش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - خود انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone