🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22890.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی جدید TCL نمایشگر کشویی دارد

جدیدترین تصاویر فاش شده نشان می دهند شرکت TCL در حال توسعه گوشی با نمایشگر کشویی است. این محصول بر خلاف موتورولا ریزر و گلکسی فولد بوده و ظاهری شبیه به میزهای کشویی داشته و ...

جدیدترین تصاویر فاش شده نشان می دهند شرکت TCL در حال توسعه گوشی با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایشگر کشویی است. این محصول بر خلاف موتورولا ریزر و گلکسی فولد بوده و ظاهری شبیه به میزهای کشویی داشته و نمایشگر دوم آن از زیر نمایشگر اول به طرف بیرون باز می شود.

بر اساس گزارش سایت CNET شرکت TCL قصد داشته از گوشی تاشو خود در کنگره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - جهانی موبایل (MWC) امسال رونمایی کند، ولی لغو شدن این رویداد به خاطر شیوع ویروس کرونا رونمایی این گوشی را با تأخیر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - مواجه کرده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان

با اینکه تصاویر شمایل این گوشی را با جزئیات بالا نشان می دهند، ولی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربر را با سوالات متعددی روبر می کنند. به عنوان مثال به نظر می رسد نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دوم به سمت بیرون باز می شود؛ حال سوالی که مطرح می شود این است که نمایشگر حین بسته بودن گوشی در کدام قسمت قرار خواهد گرفت.

اگر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - پس از تا شدن زیر نمایشگر اول قرار گیرد، برای جا شدن در قاب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی باید با زاویه نسبتاً زیادی تا شود. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - از آنجایی که گوشی حین بسته بودن باید ابعاد جمع و جوری داشته باشد، احتمالاً نیمی از قاب گوشی حین بیرون آمدن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - خالی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان

با اینکه کمپانی TCL قصد نمایش این گوشی در نمایشگاه MWC را داشته، ولی این مورد به معنی عرضه آن به بازار در آینده نزدیک نیست. این شرکت در گذشته چندین گوشی تاشو را در رویدادهای مختلف نمایش داده، اما تا کنون هیچ کدام از آنها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به بازار عرضه نکرده است.

شرکت TCL در کنگره جهانی موبایل سال گذشته از نمونه اولیه گوشی تاشو خود با نام Dragonhinge رونمایی کرد. البته این محصول آنقدر شکننده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - بود که کارمندان این شرکت نیز اجازه دست زدن به آن را نداشتند.

شرکت TCL خارج از چین چندان شناخته شده نبوده و عرضه گوشی با ظاهر نامتعارف می تواند کمک زیادی به شناخته‌تر شدن آن کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone