🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22867.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از چند تلویزیون 4K و 8K

سامسونگ از چندین تلویزیون جدید که سال جاری میلادی وارد بازار می شوند، رونمایی کرد. در سبد محصولات این سازنده کره ای تلویزیون 8K گرانقیمت و همچنین تلویزیون های 4K QLED به چشم می خورند. ...

سامسونگ از چندین تلویزیون جدید که سال جاری میلادی وارد بازار می شوند، رونمایی کرد. در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سبد محصولات این سازنده کره ای تلویزیون 8K گرانقیمت و همچنین تلویزیون های 4K QLED به چشم می خورند.

سامسونگ تقریباً یک ماه قبل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - در نمایشگاه CES از تلویزیون بدون حاشیه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - و 8K خود با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - نام Q950TS رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد در کنار این محصول دو تلویزیون 8K QLED دیگر به نام های Q900TS و Q800T را نیز روانه بازار کند.

تلویزیون Q950TS پرچمدار تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 محسوب شده و از فناوری پیشرفته Object Tracking Sound Plus بهره می برد؛ به همین دلیل دو تلویزیون دیگر احتمالاً با نسخه ضعیف تر این فناوری و در ابعاد 55 تا 98 اینچ روانه بازار خواهند شد. تلویزیون Q950TS در ابعاد 65، 75 و 85 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - اینچ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

سامسونگ همچنین پنج تلویزیون 4K با پنل QLED معرفی کرد که امسال روانه بازار می شوند. این محصولات Q60T, Q70T, Q80T, Q90T و Q95T نام داشته و در سایزهای 43 تا 85 اینچ در ویترین فروشگاه ها یافت خواهند شد.

سازنده کره ای می گوید محصولات یاد شده «قوی ترین تلویزیون های QLED 4K سامسونگ تا به امروز» هستند. البته جزئیات این محصولات فاش نشده و فعلاً امکان مقایسه آنها با مدل های سال قبل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - وجود ندارد.

یکی از مهم ترین قابلیت های تلویزیون های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - جدید سامسونگ، Tap View نام دارد. به کمک این قابلیت می توان با ضربه زدن گوشی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - به تلویزیون محتویات نمایشگر تلفن هوشمند را به تلویزیون منتقل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - کرد. البته سازنده می گوید این قابلیت فقط «با برخی گوشی ها سازگار است»، که به احتمال زیاد یعنی فقط با گوشی های سامسونگ کار می کند.

تلویزیون Sero سامسونگ که اوایل اردیبهشت ماه امسال معرفی شد، از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - قابلیت مشابهی بهره برده و در صورتی که کاربر گوشی گلکسی نوت 10 خود را در هوا بچرخاند، نمایشگر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - این محصول نیز 90 درجه می چرخد.

قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون های جدید سامسونگ در حال حاضر مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone