🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22889.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شایعه اخذ مالیات از نقل و انتقال خودرو

هفته پیش بود که مطلبی در خصوص اخذ مالیات جدید از خرید و فروش خودرو در بودجه 99 منتشر شد. بررسی های جدید نشان می دهد که این خبر شایعه ای بیش نبوده و سبب ...

هفته پیش بود که مطلبی در خصوص اخذ مالیات جدید از خرید و فروش خودرو در بودجه 99 منتشر شد. بررسی های جدید نشان می دهد که این خبر شایعه ای بیش نبوده و سبب شده تا فعالان بازار و همچنین فروشندگان، خودروی خود را به بازار آورده تا پیش از وضع مالیات جدید بتوانند برای خودروی خود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - مشتری پیدا کرده و آن را بدون پرداخت مالیات به‌فروش برسانند.

این شایعه که سبب کاهش قیمت خودرو ها در بازار نیز شده است از نوع مالیات‌گیری در لایحه «مالیات عایدی سرمایه» سرچشمه گرفته است. این لایحه هنوز در حال چکش کاری در دولت است. مالیات عایدی سرمایه به این معناست که اگر سرمایه‌گذاری اقدام به فروش دارایی با قیمتی بیشتر از قیمت خرید کند، روی مازاد قیمت دارایی او مالیات وضع خواهد شد.

طی یک سال گذشته جذابیت بازارهای سرمایه‌گذاری غیر مولد مانند طلا، ارز و خودرو حجم بالایی از نقدینگی کشور را در خود مسکوت کرده است، این در شرایطی است که مالیات بر عواید سرمایه می‌تواند از مسکوت ماندن سرمایه در گردش این بازارها جلوگیری کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان

در حال حاضر به دلیل اختلاف قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار، دلالان زیادی در این بازار حضور دارند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - که به اعتقاد دولت مالیات بر عایدی سرمایه به نوعی از سوداگری خودرو ممانعت خواهد کرد و شایعه اخذ مالیات از خرید و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - فروش خودرو در بودجه ۹۹ نیز از همین اعتقاد سرچشمه گرفت.

در این ارتباط محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده این کمیسیون در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با اشاره به اینکه دریافت هر مالیاتی از جمله مالیات جدید بر نقل و انتقال خودرو نیازمند مصوبه مجلس است، تاکید کرد: «تا این لحظه نه طرحی در مجلس در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - این زمینه مطرح شده، نه دولت در قالب لایحه‌ای ایجاد تغییرات در مالیات نقل و انتقال خودرو را از مجلس در خواست کرده است، بنابراین همچنان دریافت مالیات از نقل و انتقال خودرو به روال گذشته است و تغییری در آن ایجاد نشده است.»

کوهکن توضیح داد: «تنها اتفاقی که در ارتباط با اخذ مالیات جدید از خودرو در لایحه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - بودجه سال آینده دیده شده، اخذ مالیات از خودروهای لوکس است که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - در کمیسیون تلفیق پیشنهاد شد و در این کمیسیون رای آورد تا در ردیف‌های درآمدی در بودجه ۹۹ جای داده شود.»

وی ادامه داد: «چنانچه این پیشنهاد در بررسی لایحه بودجه سال آینده در صحن علنی رای بیاورد، تبدیل به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - قانون شده و دارندگان این خودروها باید نسبت به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - پرداخت مالیات خودروی خود بر اساس چارچوب تعیین شده، اقدام کنند.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان

این عضو کمیسیون تلفیق افزود: «کف دریافت مالیات از خودروهای لوکس یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است بنابراین با توجه به اینکه خودروهای سواری تولید داخل در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - بازه قیمتی زیر یک میلیارد تومان قرار می‌گیرند، این مالیات شامل حال دارندگان این خودروها نخواهد شد. این نماینده مجلس تاکید کرد این مالیات شامل خودروهای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - تجاری نیز نمی‌شود.»

فاطمه حسینی عضو کمیسیون اقتصادی و  تلفیق مجلس نیز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - با تایید نظر کوهکن گفت: «در بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق پیشنهادی در ارتباط با تغییر در ساز و کار اخذ مالیات از نقل و انتقال خودرو مطرح نشده است تنها اعضای کمیسیون تلفیق پیشنهاد کردند دولت بتواند از محل دریافت مالیات از خودروهای لوکس برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت جام استان خراسان - خود درآمد جدیدی تعریف کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب مطهری تربت جام کولر گازی گری TOWER-J36H3 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در مطهری شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر طهورا نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
عرض ادب میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما آیا منطقه شهرک معلم تربت جام تعمیرات کولر گازی گری G-MATIC داره.
پاسخ: بله در شهرک معلم شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone