🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22891.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مستر بلیط می‌خواهد به یک پلتفرم کامل گردشگری تبدیل شود

نشست خبری رونمایی از ویژگی‌های جدید مستر بلیط در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در آن به برنامه‌های آتی این شرکت اشاره شد. مدیران این سامانه می‌گویند که ...

نشست خبری رونمایی از ویژگی‌های جدید مستر بلیط در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در آن به برنامه‌های آتی این شرکت اشاره شد. مدیران این سامانه می‌گویند که تصمیم گرفته‌اند مستر بلیط را تبدیل به یک «پلتفرم کامل گردشگری» کنند.

«حمیدرضا اشجع»، قائم‌مقام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - هلدینگ عتیق گشت و موسس و مدیرعامل مستر بلیط در این نشست خبری با ذکر این نکته که امروز بیش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - از ۴ سال از عمر مستر بلیط می‌گذرد، گفت که فروش آنها از روزی سیصد بلیط آغاز شده و امروزه این رقم بسیار بزرگتر است. او همچنین خبر داد که ۶۵ درصد فروش از طریق اپلیکیشن و ۴۵درصد از فروش وب‌سایتی است و روزانه بیش از ۱۰هزار بلیط سفر صادر می‌شود.

به گفته او تیم مستر بلیط در چهارمین سالگرد تولد این مجموعه با راه اندازی باشگاه مشتریان تلاش کرده‌اند تجربه مشتریان برای خرید بلیط را به صورت یکسان کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان

اشجع با اشاره به برنامه‌های مستر بلیط ادامه داد: «ارائه سرویس سفرهای ترکیبی داخل کشور، نوآوری دیگر مستر بلیط خواهد بود. این کار در سطح بین‌المللی رایج بوده و حتی در سفرهای با ماشین شخصی بسیار صورت می‌گیرد.»

او با تاکید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - بر این نکته که نسخه دوم محصول به مرور زمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد به ارائه پیشنهاد‌های ویژه به مشتریان اشاره کرد و ادامه داد: «در سامانه یکپارچه مشتریان، مشتری می‌تواند با استفاده از اطلاعات درج شده در سوابق فعالیتی، کارهای خود را انجام دهد.»

مدیر عامل مستر بلیط با اشاره به همکاری با استارتاپ اکیپ ادامه داد: «اکیپ استارتاپی در زمینه کارپولینگ است. یعنی می‌توانید برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - سفر، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - تعداد مسافران خود را مشخص کرده و مسافران بتوانند با پیدا کردن شما سفر راحت‌تری داشته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - باشند.»

اشجع با تاکید بر برنامه‌های آینده مستربلیط افزود: «طراحی هویت بصری جدید با تغییرات در رنگ و لوگو، ورود به بازار سفرهای سازمانی، ورود به بازار فروش تلفنی بلیط سفر که باتوجه به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - اتفاقات اخیر اینترنت این تصمیم گرفته شده و ورود به بازار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - تاکسی‌های بین‌شهری که با همکاری پلتفرم ماکسی‌تاکسی از برنامه‌های آتی مستر بلیط است.»

او در ادامه به سایر برنامه‌های آینده راه مستر بلیط به این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - موارد اشاره کرد: «ورود به بازار حمل‌ونقل دریایی با کشتی‌ها و ورود به بازار اجاره خودرو که با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - همکاری تیم ناواران این کار صورت خواهد گرفت؛ البته این کار نیازمند فرهنگ‌سازی در سطح کشور است.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان

مدیر عامل عقیق گشت با اشاره به سوابق 11 ساله فعالیت عتیق گشت گفت:«عقیق گشت سه تغییر داشته است. در ابتدا یک آژانس فروش بلیط بود، در مرحله دوم مستر بلیط راه‌اندازی شد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - و در سومین مرحله، عتیق گشت به بستری برای ارائه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - خدمات گردشگری تبدیل خواهد شد.»

او به قابلیت های متفاوت اپلیکیشن جدید اشاره کرد و آنها را چنین برشمرد: «ایرپلین تیکت، رادار ۳۶۱، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - وینوپر (دستیار حرفه‌ای برای تورلیدرها)، گردگرد (مجله گردشگری)، بازی گردشگری پوآرو بر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - بستر گیمیفیکیشن، ایران‌گرد، ایران تاپ تورز (IranTopTours) مارکت‌پلیس تورهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - گردشگری برای خارجی‌ها از جمله قابلیت های ماست.»

اشجع در این کنفرانس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - از خسارت ۹ میلیارد تومانی در زمان قطعی اینترنت به مستر بلیط هم خبر داد و تاکید کرد در زمان حادثه هواپیمای اوکراینی نیز ترس مسافران خارجی خسارت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - زیادی به ما وارد کرد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - همچنین در موضوع کرونا نیز تعداد زیادی از سفرها و بلیط‌های گردشگران به سراسر جهان کنسل شد که این موضوع شامل حال مستربلیط نیز می‌شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان

او در پاسخ به سوالی در رابطه به این موضوع که مستر بلیط رتبه چندم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - را در بین پلتفرم‌های گردشگری به خود اختصاص داده است، گفت:

«در حال حاضر در روز بیش از 10 هزار بلیط - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - می‌فروشیم و می‌توان گفت در این صنعت رتبه دوم متعلق به ماست. اما در رابطه با موضع اسنپ تریپ پیرامون دوم بودن بازار باید به این نکته اشاره کنم که اغلب فروش این تیم طریق کانال‌های فروش دیگر است که به آنها تعلق دارد و یا با آنها همکاری دارند از جمله آپ؛ که کانال فروش ناپایداری برای آنهاست. از طرفی نیز باید گفت تیم آنها از دامپینگ استفاده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چناران استان خراسان - می‌کنند. با این اوصاف فروش این تیم ناپایدار است و تمرکز آنها بیشتر بر موضوع رزرو هتل است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone