🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22868.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حذف ۵۰۰ افزونه مخرب کروم از وب استور گوگل

گوگل اعلام کرده که بعد از دو ماه بررسی توسط محققان امنیتی مستقل از جمله جمیله کایا و تیم امنیتی Duo در سیسکو بالغ بر ۵۰۰ افزونه مخرب کروم را از وب استور رسمی خود حذف ...

گوگل اعلام کرده که بعد از دو ماه بررسی توسط محققان امنیتی مستقل از جمله جمیله کایا و تیم امنیتی Duo در سیسکو بالغ بر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - ۵۰۰ افزونه مخرب کروم را از وب استور رسمی خود حذف کرده است.

این اکستنشن ها که البته حالا دیگر در وب استور وجود ندارند و در مرورگرهای مورد استفاده کاربران نیز از کار افتاده اند ظاهرا تبلیغات مخرب را به سِشِن های مرور وب آنها تزریق می کردند. در ادامه کد مخرب تزریق شده توسط افزونه ها تحت شرایطی خاص فعال می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - شد و کاربر را به سایت های معینی هدایت می کرد.

البته در برهه ای کاربران از طریق لینک های مربوطه صرفا به سایت های قانونی و اصل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - نظیر دل یا BestBuy ریدایرکت می شدند اما در ادامه پای سایت های شناخته شده دانلود بدافزار یا صفحات فیشینگ نیز به میان آمد.

براساس گزارش تازه ای که تیم امنیت Duo در سیسکو منتشر کرده است این افزونه ها بخشی از یک عملیات بدافزاری گسترده تر بوده اند که دست کم دو سال است آغاز شده. با این حال تیم محققان تهیه کننده این گزارش باور دارند گروهی که این عملیات را به راه انداخته احتمالا از اوایل دهه ۲۰۱۰ آغاز به فعالیت کرده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران

این عملیات توسط جمیله کایا شناسایی شد که نخستین بار در حین تهدید سنجی وب استور متوجه یک الگوی URL متداول در بازدیدهایی شد که از سایت های مخرب صورت می گیرد و اینگونه شد که به وجود افزونه های مخرب پی برد.

تعدادی از این افزونه ها مجموعا ۱.۴ میلیون بار دانلود شده اند

کایا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - در ادامه از سرویسی به نام CRXcavator برای تحلیل افزونه های کروم استفاده کرد و به لطف آن گروه نخست از افزونه هایی را شناسایی کرد که کدبیس مشابه داشتند اما از نام های ساختگی برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - واقعی خود استفاده می کردند. او جزئیات بیشتر از این کشف را طی مصاحبه ای با وبسایت ZDNet  فاش کرد و گفت:

من به تنهایی بالغ بر دوازده افزونه را که از این الگو تبعیت می کردند پیدا کردم. بعد از تماس با Duo توانستیم با استفاده از دیتابیس CRXcavator هویت این افزونه ها را شناسایی کنیم و کل شبکه آنها را کشف کنیم. ما در ادامه یافته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - هایمان را در اختیار گوگل قرار دادیم تا اقدامات بعدی برای حذف این افزونه ها صورت بگیرد.

طبق اعلام تیم Duo سیسکو، اولین مجموعه از این افزونه ها توسط بیش از ۱.۴ میلیون کاربر کروم نصب شده اند با این حال گوگل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر چمستان استان مازندران - نیز بررسی های اختصاصی خود را انجام داد و شمار بیشتری از این اکستنشن ها را شناسایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone