🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19217.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تسلا به رکورد تولید نیم میلیون خودرو در سال ۲۰۲۰ دست یافت

تسلا آمار تولید و تحویل خودروهای خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ و کل سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که از رکورد خیره کننده تولید نیم میلیون اتومبیل در سال گذشته میلادی خبر می‌دهد. ...

تسلا آمار تولید و تحویل خودروهای خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ و کل سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که از رکورد خیره کننده تولید نیم میلیون اتومبیل در سال گذشته میلادی خبر می‌دهد.

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا پنج سال قبل هدف بلند پروازانه‌ای برای تسلا تعیین کرد: تولید و تحویل ۵۰۰ هزار خودروی برقی در سال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - ۲۰۲۰. تسلا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - برای دست یافتن به این هدف بزرگ باید در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ حدود ۱۷۰ هزار اتومبیل تولید می‌کرد و حدود ۱۸۱ هزار اتومبیل را  تحویل می‌داد.

به نظر می‌رسید تسلا با افزایش تولید در کارخانه شانگهای به راحتی می‌تواند به آمار تاریخی تحویل ۵۰۰ هزار خودرو برسد، ولی تنها یک روز مانده به پایان فصل چهارم سال ۲۰۲۰ با اختلاف بسیار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - کم به این آمار دست پیدا نکرد. آمار تولید و فروش خودروهای تسلا در فصل چهارم ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان

تسلا در سه ماهه چهارم سال قبل ۱۷۹ هزار و ۷۵۷ خودرو تولید و ۱۸۰ هزار و ۵۷۰ اتومبیل را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - تحویل داده که رکورد جدیدی برای این خودروساز محسوب می‌شود. تسلا همچنین از تولید نیم میلیون خودرو در سال ۲۰۲۰ خبر داد:

«سال ۲۰۲۰، ما نیم میلیون خودرو را تولید کرده و تحویل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - دادیم که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - مطابق اهداف تعیین شده بود. علاوه بر این، تولید مدل Y در شانگهای شروع و عرضه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - آن به زودی آغاز خواهد شد.»

البته تسلا به طور دقیق ۴۹۹ هزار و ۵۵۰ خودرو در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - تحویل داده و با اختلاف تنها ۴۵۰ خودرو نتوانست به آمار نیم میلیونی برسد. ولی با توجه به عملکرد خیره کننده و اختلاف کم نمی‌توان به اعلان پیروزی این شرکت خرده گرفت.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان

تسلا در فصل چهارم ۲۰۲۰ افزایش ۷۱ درصدی تولید و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر هشتپر استان گیلان - ۶۱ درصدی تحویل خودرو را نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل تجربه کرد که رشدی فوق العاده به ویژه با توجه به روند تولید پیچیده اتومبیل‌های برقی به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone