🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19208.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل به عدم قطع همکاری با تأمین کنندگان ناقض قوانین کار متهم شد

گزارشی جدید نشان می‌دهد که اپل با وجود آگاهی از نقض قوانین کار توسط تولیدکنندگان خود همچنان تا چند سال به همکاری با آنها ادامه می‌دهد. وب سایت The Information با انتشار گزارش جدیدی به ...

گزارشی جدید نشان می‌دهد که اپل با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - وجود آگاهی از نقض قوانین کار توسط تولیدکنندگان خود همچنان تا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - چند سال به همکاری با آنها ادامه می‌دهد.

وب سایت The Information با انتشار گزارش جدیدی به عدم تمایل اپل به قطع همکاری آنی با تأمین کنندگان ناقض قوانین کار اشاره کرده است. در بخشی از گزارش نوشته شده: «اپل هفت سال قبل متوجه شد که در میان کارگران کارخانه شرکت Suyin Electronics در چین که قطعات مک بوک‌ها را می‌سازد، دو نوجوان ۱۵ ساله وجود دارند. اپل به این شرکت هشدار داد تا زمانی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - که نظارت بر روند استخدام را جهت اطمینان از عدم استخدام افراد زیر ۱۶ سال بهتر نکند سفارش جدیدی دریافت نخواهد کرد.»

«Suyin قول نظارت بیشتر بر استخدام را داد، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - اما اپل سه ماه بعد در بررسی‌های خود متوجه شد که این شرکت سه کارگر کم سن و سال دیگر از جمله یک نوجوان ۱۴ ساله را استخدام کرده است. اپل که قول داده بود همکاری با تولیدکنندگانی که به طور پی‌درپی قوانین کار را نقض می‌کنند قطع می‌کند، ارسال سفارشات به شرکت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - Suyin را متوقف کرد. ولی قطع همکاری کامل بیش از ۳ سال طول کشید و این شرکت در این مدت همچنان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - پورت‌های HDMI، USB و درگاه‌های دیگر را تحت قراردادهای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - قبلی برای مک‌بوک‌ها ساخت.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی

اپل ادعا می‌کند که در برابر سوءاستفاده تولیدکنندگان از نیروی کار بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند، ولی چندین منبع آگاه این شرکت را زمانی که حق انتخاب چندانی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - انتخاب تأمین کنندگان ندارد به سکوت در برابر نقض قوانین متهم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - کرده‌اند. وب سایت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - یاد شده در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که تأمین کنندگان جدید به سال‌ها زمان نیاز دارند تا به سطح استانداردهای اپل از لحاظ حجم تولید و کیفیت محصول برسند.

یکی از کارکنان سابق اپل تأخیر سه ساله این شرکت در قطع همکاری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - با Suyin را به خاطر جلوگیری از به تعویق افتادن عرضه محصولات و افزایش هزینه‌ها عنوان کرده است. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱۰ کارمند سابق واحد نظارت بر تأمین کنندگان اپل در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که این شرکت بارها به منظور جلوگیری از زیان وارد شدن به کسب و کار خود به همکاری با تأمین کنندگان ناقض - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - حقوق کار ادامه داده است.

به نظر می‌رسد سیاست اپل برای تنبیه تأمین کنندگان بیش از حد ملایم است چرا که این شرکت در دو مورد که اخیراً دیده شده تنها از ارسال سفارشات جدید به تأمین کننده خودداری می‌کند و همچنان به آن مجوز تولید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - قطعات تحت قراردادهای قبلی را می‌دهد. کمپانی کوپرتینویی چنین سیاستی را در قبال Pegatron به خاطر استفاده از نیروی کار دانشجو و Wistron به دلیل پرداخت دستمزد کمتر به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - کارگران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - هندی در پیش گرفت.

تأمین کنندگان می‌توانند با وجود نقض قوانین همچنان به تولید قطعه برای اپل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - ادامه داده و پس از حل و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کمیجان استان مرکزی - فصل مشکلات نیز دوباره سفارشات جدید بگیرند، بنابراین احتمال تخطی دوباره از قوانین وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone