🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19218.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندر شیائومی می ۱۱ پرو: طراحی متفاوت دوربین و زوم ۱۲۰ برابری

شیائومی سال ۲۰۲۰ را با معرفی گوشی می ۱۱ به پایان رساند و حالا بازار شایعات درباره نسخه پرو آن داغ است. اخیرا رندری از شیائومی می ۱۱ پرو منتشر شده که پنل پشتی آن ...

شیائومی سال ۲۰۲۰ را با معرفی گوشی می ۱۱ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - به پایان رساند و حالا بازار شایعات درباره نسخه پرو آن داغ است. اخیرا رندری از شیائومی می ۱۱ پرو منتشر شده که پنل پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی از چندین سال پیش نسخه پرو پرچمدارهای خود را وارد بازار کرده، بنابراین باید منتظر عرضه نسخه پرو گوشی می ۱۱ هم باشیم. شنیده‌ها از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - معرفی این گوشی هوشمند در اواسط ماه فوریه یعنی کمتر از دو دیگر حکایت دارند و حالا رندری از آن منتشر شده است.

در این رندر پنل پشتی پرچمدار آینده شیائومی به چشم می‌خورد که از تفاوت طراحی دوربین نسبت به نسخه استاندارد خبر می‌دهد. شیائومی می ۱۱ پرو ظاهرا از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - قابلیت زوم ۱۲۰ برابری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان

این اولین باری نیست که با چنین قابلیتی در یک گوشی شیائومی مواجه می‌شویم و گوشی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - می ۱۰ اولترا هم قادر به زوم ۱۲۰ برابری است. انتظار می‌رود سنسور اصلی دوربین این گوشی هوشمند مانند می ۱۱، ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد و از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - یک دوربین اولترا واید هم بهره ببرد.

در حالی که در این رندر پنل جلویی شیائومی می ۱۱ پرو به چشم نمی‌خورد، به احتمال زیاد دارای طراحی و مشخصات یکسان با نسخه استاندارد باشد. گوشی می ۱۱ به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - مجهز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - شده و درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

نمایشگر می ۱۱ در بررسی «دیسپلی‌میت» موفق به کسب امتیاز +A شده که از کیفیت بالای آن حکایت دارد، بنابراین استفاده از آن در نسخه پرو چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان

با وجود هزینه یکسان ساخت گوشی می ۱۱ و آیفون ۱۲، شیائومی برای پرچمدار جدید خود قیمت پایه ۶۱۲ دلار را درنظر گرفته و در فروش اولیه با استقبال مناسبی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - سوی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - خریداران مواجه شده که البته کمتر از ۶ درصد سفارشات مربوط به نسخه بدون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشمر استان خراسان - شارژر می‌شود. در صورتی که اختلاف قیمت زیادی میان نسخه استاندارد و پرو وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد می ۱۱ پرو هم فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone