🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19209.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر شیائومی می ۱۱ امتیاز +A را در بررسی «دیسپلی‌میت» دریافت کرد

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد و این دستگاه با فروش اولیه بالایی مواجه شده. حالا «دیسپلی‌میت» نمایشگر شیائومی می ۱۱ را بررسی کرده و به آن امتیاز +A ...

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد و این دستگاه با فروش اولیه بالایی مواجه شده. حالا «دیسپلی‌میت» نمایشگر شیائومی می ۱۱ را بررسی کرده و به آن امتیاز +A داده که بالاترین امتیاز در این مرجع محسوب می‌شود.

شیائومی می ۱۱ از صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - OLED با رزولوشن 1440p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - می‌برد و در تمام بخش‌های بررسی دیسپلی‌میت به امتیاز بسیار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - خوب یا بالاتر دست پیدا کرده. این نمایشگر در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - هنگام کار در حالت‌های sRGB یا DCI-P3 کالیبراسیون نزدیک به کامل داشته و توانسته بطور ۱۰۰ درصد گاموت‌های رنگی را پوشش دهد.

در حالت خودکار با افزایش اشباع و کنتراست روبه‌رو می‌شویم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - که تصاویر و ویدیوها را شاداب‌تر می‌کنند. در حالت اشباع شده، پوشش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - sRGB به ۱۳۹ درصد و پوشش DCI-P3 به ۱۱۱ درصد می‌رسد.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران

پنل مورد استفاده در پرچمدار شیائومی روشنایی بالایی دارد و در حالت روشنایی بالا، میزان آن در ۱۰۰ درصد سطح متوسط پیکسل (APL) به ۹۹۵ نیت می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - زمانی که APL برابر ۱۰۰ باشد، یعنی کل نمایشگر در حال نمایش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - رنگ سفید است. اگر میزان APL به ۵۰ درصد برسد و نیمی از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - سفید باشد، با روشنایی ۱۲۲۱ نیت روبه‌رو می‌شویم.

در حالت‌های sRGB و DCI-P3 میزان روشنایی نمایشگر شیائومی می ۱۱ به ۵۰۵ نیت می‌رسد. پنل این دستگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - حتی در نور شدید خوانایی بی‌نظیری دارد که علاوه بر روشنایی، بازتاب کم نور هم در چنین موضوعی نقش دارد.

در صورتی که با زاویه ۳۰ درجه به نمایشگر نگاه کنید، رنگ‌ها دقیق باقی می‌مانند. در این زاویه نقطه سفید تنها ۰.۵ JNDC جابجا می‌شود و کانال رنگ قرمز ۳.۸ JNCD منحرف می‌شود. در این تست نمایشگر پرچمدار شیائومی امتیاز خوب را کسب کرده تا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - تنها آزمایش با این امتیاز باشد.

در زاویه ۳۰ درجه میزان روشنایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - تنها ۲۹ درصد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - کاهش پیدا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - نسبت به یک پنل LCD - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بهشهر استان مازندران - با ۵۰ درصد کاهش، عملکرد بسیار بهتری دارد. در مجموع گوشی می ۱۱ توانسته ۱۳ رکورد از خود بجا بگذارد یا عملکرد آن با بالاترین امتیاز تطابق داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone