🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19219.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید AMD از طراحی متفاوت نسل آینده کارت‌های گرافیک رادئون خبر می‌دهد

به تازگی اطلاعات پتنت جدید شرکت AMD منتشر شده که به طراحی GPU چیپلت اشاره می‌کند. ظاهرا این کمپانی می‌خواهد ماژول مولتی چیپ (MCM) را به نسل آینده کارت‌های گرافیک رادئون بیاورد. چیپلت‌ها تراشه‌های کوچکتر ...

به تازگی اطلاعات پتنت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - جدید شرکت AMD منتشر شده که به طراحی GPU چیپلت اشاره می‌کند. ظاهرا این کمپانی می‌خواهد ماژول مولتی چیپ (MCM) را به نسل آینده کارت‌های گرافیک رادئون بیاورد.

چیپلت‌ها تراشه‌های کوچکتر و ساده‌تری هستند که در کنار یکدیگر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - کار می‌کنند تا پردازنده‌های قدرتمندتری بسازند. چیپلت‌ها آینده قطعات قدرتمند را تشکیل می‌دهند و AMD هم می‌خواهد از چنین طراحی استفاده کند.

پتنت جدید AMD که مربوط به معماری ماژول مولتی چیپ می‌شود، در آخرین روز سال ۲۰۲۰ در دفتر پتنت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده. اسناد مربوط به این پتنت از برنامه‌های AMD برای ساخت یک GPU جدید مبتنی بر طراحی چیپلت خبر می‌دهد. طبق این پتنت، طراحی چیپلت AMD تا جای ممکن طراحی یکپارچه را تقلید می‌کند. در حال حاضر این کمپانی از طراحی یکپارچه در کارت‌های گرافیک خود استفاده می‌کند.

یکی از مهم‌ترین موانع طراحی MCM، تاخیر زیاد میان چیپلت‌ها و همچنین افزایش دشواری‌ها برای اجرای موازی کاری در این معماری است. حالا طبق پتنت جدید، به نظر می‌رسد AMD توانسته به چنین مشکلی غلبه کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان

این کمپانی از قابلیتی به نام «اتصال عرضی پسیو با پهنای باند بالا» استفاده کرده که امکان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - ارتباط مستقیم هر GPU با CPU و چیپلت‌های دیگر را با تاخیر بسیار کمتر فراهم می‌کند. از آنجایی که با یک طراحی مرسوم روبه‌رو هستیم، کارایی مناسبی باید داشته باشد. این موضوع درباره طراحی‌های انویدیا و اینتل صادق نیست چرا که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - برای مثال اینتل به دنبال استفاده از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - دو فناوری جدید به نام‌های «EMIB» و «Foveros» است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره برنامه‌های AMD برای استفاده از ساختار MCM هستیم، البته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - انویدیا هم به این سبک طراحی حرکت می‌کند. شایعات به بهره‌مندی معماری «Hopper» انویدیا از طراحی MCM خبر می‌دهند، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کاشان استان اصفهان - بنابراین پتنت اخیر شرکت AMD جای تعجب چندانی ندارد

با توجه به اینکه اینتل و انویدیا به همراه شرکت AMD در حال کار روی طراحی چیپلت برای GPU هستند، این معماری آینده این صنعت را شکل خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone