🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39112.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ماژول پردازشی جدید اینتل با گرافیک اختصاصی رادئون به زودی رونمایی می شود

چندی پیش از  همکاری اینتل و AMD در توسعه فناوری جدیدی تحت عنوان «EMIB» خبر داده بودیم و حالا به نظر می رسد که نخستین محصول این همکاری ماژولی به نام Core i7-8809G است. اینتل احتمالا در ...

چندی پیش از  همکاری اینتل و AMD در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توسعه فناوری جدیدی تحت عنوان «EMIB» خبر داده بودیم و حالا به نظر می رسد که نخستین محصول این همکاری ماژولی به نام Core i7-8809G است.

اینتل احتمالا در نمایشگاه CES 2018 هفته آینده به صورت رسمی از این ماژول رونمایی کند، با این حال برخی از مشخصات آن را از طریق وب سایت خود اعلام کرده است.

توجه داشته باشید که این محصول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یک چیپست معمولی نیست که در آن یک کارت گرافیکی تعبیه شده باشد، بلکه ترکیبی از معماری کیبی لیک اینتل و وگای AMD است که در آن سه چیپ مختلف از طریق کانال های ارتباطی فوق سریع به هم متصل شده اند.

چیپ اول شامل پردازنده و کارت گرافیک مجتمع اینتل است، چیپ دوم کارت گرافیک رادئون و چیپ سوم میزبان 4 گیگابایت رم HBM2 اختصاصی کارت گرافیک است.

پردازنده این چیپست از معماری نسل هفتم کیبی لیک بهره می برد که دارای 4 هسته با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و 8 مگابایت حافظه کش L3 است که توانایی پشتیبانی از 4 کانال رم DDR4 با فرکانس پایه 2400 مگاهرتز را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارد.تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهانکارت گرافیک مجتمع این پردازنده HD Graphics 630 و گرافیک اختصاصی ماژول رادئون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سری RX Vega M GH است که از 24 واحد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محاسباتی بهره می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برد.

این دو ماژول در کنار حافظه HBM2 توانایی برابر 100 وات را مصرف می کنند که احتمالا 45 وات آن به پردازنده اینتل و 50 وات نیز به گرافیک AMD اختصاص می یابد.

نکته جالب این جاست که به نظر می رسد این ماژول جدید از طریق روش قدیمی و با سوکت به مادربورد متصل می شود.

از طرف دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در رندهای منتشر شده این ماژول مستطیلی شکل است و به همین خاطر ممکن است با تمام مادربوردهای نسل هشتم سازگاری نداشته باشد مگر اینکه این رندرها تنها برای انتقال مفهوم طراحی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone