تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13619.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد CE 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G از راه می‌رسد

وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در ...

وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار تلویزیون جدید U1S رونمایی کرد.

گوشی جدید نورد CE 5G وان پلاس از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - امولد با وضوح FHD+ بهره می‌برد. در زیر کاپوت، این گوشی از یک پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.1 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

پنل پشتی نورد CE 5G وان پلاس مجهز به ماژول دوربین - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - سه گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کناردوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر مونوکروم - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ۲ مگاپیکسلی است. موبایل جدید شرکت همچنین دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T Plus، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است.

از لحاظ نرم‌ افزاری نیز سیستم عامل OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ بر روی این گوشی اجرا می‌شود. وان پلاس وعده داده که این گوشی را به مدت سه سال با دو بروزرسانی عمده نرم افزاری و امنیتی پشتیبانی کند.

گوشی نورد CE 5G وان پلاس با قیمت ۳۱۵ دلار از ۲۶ خرداد ماه وارد - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - بازار هند خواهد شد. رقیب اصلی آن در بازار، گوشی «می 10i شیائومی» خواهد بود که در حال حاضر یکی از بهترین موبایل‌های ارزان قیمت اندرویدی بازار محسوب می‌شود. نورد CE 5G علاوه بر هند، در چندین بازار دیگر از سراسر آسیا و اروپا نیز عرضه خواهد شد و - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - قیمت پایه آن در اروپا - تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۲۹۹ یورو شروع می‌شود.

تعمیرات یخچال الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

وان پلاس علاوه بر نورد CE 5G از تلویزیون وان پلاس U1S نیز رونمایی کرد. تلویزیون جدید وان پلاس از طراحی خیره‌کننده و بدون حاشیه‌ای برخوردار است و در سه اندازه ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی ارائه می‌شود. هر سه اندازه دارای وضوح 4K با پشتیبانی از استانداردهای HDR10+، HLG و MEMC هستند. قیمت اندازه‌های مختلف این تلویزیون به ترتیب ۵۴۸، ۶۵۸ و ۸۶۲ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone