🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21812.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت کاربران از باگ‌های متعدد iPadOS و iOS 13.5؛ از تخلیه سریع باتری تا ریبوت

اگر تاکنون آیپد یا آیفون خود را به نسخه 13.5 آپدیت نکرده‌اید، بهتر است دست نگه دارید چون این نسخه آیفون‌ها را با مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن بیش از حد و آیپدها ...

اگر تاکنون آیپد یا آیفون خود را به نسخه 13.5 آپدیت نکرده‌اید، بهتر است دست نگه دارید چون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - این نسخه آیفون‌ها را با مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن بیش از حد و آیپدها را با مشکل ریبوت شدن مواجه کرده است.

به گزارش سایت ZDNet، به روزرسانی‌های iPadOS 13.5 و iOS 13.5 آنقدر باگ دارند که باید از آن‌ها به عنوان یکی از بدترین بروزرسانی‌هایی که اپل تاکنون منتشر کرده یاد کرد. یکی از مشکلات این نسخه زودتر خالی شدن باتری است که سبب شده بسیاری از کاربران در توییتر از این مشکل شکایت کنند. این مشکل آنقدر جدی است که کابران آیفون ۱۱ پرو - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - مکس را هم شاکی کرده است.

مشکلات آپدیت iOS 13.5 با زود خالی شدن باتری تمام نمی‌شود چون برخی از کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - پس از نصب این نسخه از داغ شدن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - بیش از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - حد آیفون هم خبر داده‌اند. در حال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - حاضر با دستکاری تنظیمات نمی‌توان این مشکلات را رفع کرد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - و کاربران باید منتظر به روزرسانی جدید از سوی اپل باشند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان

آپدیت iPadOS 13.5 نیز برخی مواقع مدت کوتاهی پس از لاگین کردن آیپد پرو را ریبوت می‌کند. عده‌ای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - از کاربران آیپد ۱۰.۵ اینچی نیز گزارش کرده‌اند که دستگاه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - آن‌ها پس از نصب به روزرسانی جدید پشت سر هم ریبوت می‌شود. عده‌ای از کاربران مدعی شده‌اند که این مشکل از نسخه 13.4.1 وجود داشته است.

بعضی از کاربران آیفون نیز مشکل ریبوت شدن یا Reset شدن پشت سر هم پس از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - نصب آپدیت iOS 13.5 را گزارش کرده‌اند. یکی دیگر از مشکلات این آپدیت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - به نظر می‌رسد پس از نسخه 13.4.1 به وجود آمده، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - از بین رفتن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهرضا استان اصفهان - امکان پخش فایل‌های MP4 است که برنامه‌های پیش فرض و شخص ثالث تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

با تفاسیر فوق به نظر می‌رسد فعلا باید برای به روزرسانی آیفون به آخرین نسخه دست نگه داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone