🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18264.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پیکسل ۵ معرفی شد؛‌ میان‌رده‌ای با پشتیبانی از 5G

گوگل در رویداد «Launch Night In» گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G را معرفی کرده که در مقایسه با نسل قبل تغییراتی به ویژه در چیپست و دوربین را تجربه کرده است. پیکسل ۵ ...

گوگل در رویداد «Launch Night - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - In» گوشی هوشمند پیکسل ۵ با پشتیبانی از 5G را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - معرفی کرده که در مقایسه با نسل قبل تغییراتی به ویژه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - در چیپست و دوربین را تجربه کرده است.

پیکسل ۵ در مقایسه با نسل قبلی خود دو تفاوت عمده دارد. اول این که قلب تپنده پیکسل ۵ چیپست اسنپدراگون 765G (به همراه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی) است که میان‌رده‌ای قدرتمند به حساب می‌آید و دیگر خبری از چیپست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - پرچمدار نیست. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - تفاوت مهم دیگر در مجهز شدن به دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است؛ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - در حالی که نسل قبلی به دوربین تله فوتو مجهز شده بود. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - اما در عین حال زوم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - با دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و با کمک الگوریتم هوش مصنوعی گوگل انجام می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان

دوربین اصلی در واقع نه پیکسل‌های بزرگی برای عکس‌برداری شبانه با کیفیت دارد و نه رزولوشن بالا برای زوم با کیفیت؛ اما در عوض گوگل مشابه نسل‌های قبلی پیکسل تلاش کرده با کمک الگوریتم‌های خاص خود عکاسی با کیفیتی را در اختیار کاربران بگذارد. این دوربین از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد و گشودگی دیافراگم f1.7 دارد. علاوه بر این پیکسل ۵ اولین گوشی پیکسل است که از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر پیکسل ۵ ابعاد ۶ اینچی دارد و از این نظر بین پیکسل ۴ با نمایشگر ۵.۷ اینچی و پیکسل ۴ اکس ال با نمایشگر ۶.۳ اینچی قرار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - می‌گیرد. رزولوشن نمایشگر هم +1080p است و علاوه بر این از نرخ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - رفرش ۹۰ هرتز و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

نیروی مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - پیکسل ۵ از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌شود. از دیگر مشخصات پیکسل ۵ باید به پشتیانی از وای‌فای ۶،‌ پورت USB-C‌، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - پشتیبانی از شارژ وایرلس معکوس (برای شارژ دیگر گوشی‌ها)، گواهینامه IP68‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسپیکر استریو و بهره‌مندی از مودم X52 برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی 5G اشاره کرد. پیکسل ۵ اولین موبایلی است که با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. قاب پشتی و فریم گوشی هم از آلومینیوم ساخته شده است.

پیش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - فروش پیکسل ۵ از امروز شروع شده و از ۲۴ مهر در ۹ کشور عرضه می‌شود. قیمتی که گوکل برای این گوشی در نظر گرفته ۷۰۰ دلار است و افرادی که تا پیش از روز ۲۳ مهر گوشی را پیش خرید کنند یک هدفون بیسیم بوز QuietComfort 35 II هم دریافت خواهند کرد؛ البته تا زمانی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - که موجودی به اتمام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان - نرسیده باشد.

- تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خدابنده استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone