تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27372.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپ‌ست هوش مصنوعی 5G مدیاتک تا چند روز آینده معرفی خواهد شد

تا به حال شرکت های بزرگی چون هواوی، سامسونگ و کوالکام از چیپ‌ست های مجهز به مودم‌های 5G رونمایی کرده‌اند و حالا مدیاتک نیز در آستانه پیوستن به این جمع است. این شرکت تایوانی سازنده نیمه‌هادی ...

تا به حال شرکت های بزرگی چون هواوی، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سامسونگ و کوالکام از چیپ‌ست های مجهز به مودم‌های 5G رونمایی کرده‌اند و حالا مدیاتک نیز در آستانه پیوستن به این جمع است.

این شرکت تایوانی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سازنده نیمه‌هادی اعلام کرده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که تقریبا زمان آن فرا رسیده که هوش و سرعت ترکیب شوند و چیپ‌ست جدید هوش مصنوعی 5G طی ماه جاری میلادی معرفی شود. چنین اعلامیه‌ای به این معنی است که حداکثر 10 - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - روز تا رونمایی این پلتفرم جدید باقی مانده است.

«هلیو ام70» - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - (Helio M70) پیشتر به عنوان یک پلتفرم 5G توسط این شرکت معرفی شده بود اما هنوز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زمان زیادی به تولید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و توزیع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این محصول برای سازندگان اسمارت‌فون باقی مانده است. هنوز مشخص نیست که آیا این چیپ‌ست قرار است یک مودم 5G داخلی داشته باشد یا اینکه در واقع فقط رونمایی رسمی از M70 خواهد بود، اما به هر حال بعید است که تا پایان سال 2019 شاهد استفاده از این محصول در دستگاه‌های هوشمند باشیم.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اولویت اصلی مدیاتک تکنولوژی 5G+AI (نسل پنجم به همراه هوش مصنوعی) و محصول Helio P90 با تکنولوژی 12 نانومتر است که با یونیت پردازنده مستقل هوش مصنوعی عرضه شده است. این محصول در واقع قادر است محاسبات هوش مصنوعی را در سرعت‌های گیگابایتی انجام دهد. با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این حال M70 که با تکنولوژی 7 نانومتری تولید می‌شود قرار است عملکرد مدل پیشین را بهبود ببخشد.

از آنجایی که مدیاتک به تولید چیپ‌ست‌های مقرون به صرفه شهره است، به نظر می‌رسد اسمارت‌فون‌هایی که از این پردازنده استفاده می‌کنند قیمت کمتری نسبت به دیوایس‌های مجهز به اسنپدراگون 855 داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone