🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36954.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا مایکروسافت نسخه جداگانه ویندوز 10 اس را حذف می کند؟

در سال گذشته مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را با نام ویندوز 10 اس معرفی نمود که بزرگترین تفاوتش نسبت به بقیه نسخه ها سرعت بالاترش روی لپ تاپ های ضعیف تر بود و به ...

در سال گذشته مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را با نام ویندوز 10 اس معرفی نمود که بزرگترین تفاوتش نسبت به بقیه نسخه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - ها سرعت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - بالاترش روی لپ تاپ های ضعیف تر بود و به همین خاطر بعضی ها از آن به عنوان رقیب سیستم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - عامل کروم یاد می کردند.

ویندوز 10 اس در واقع نسخه سبک تر این سیستم عامل برای کارهای آموزشی به حساب می آید

با این وجود به نظر می رسد عرضه ویندوز 10 اس و در پی آن افزایش تعداد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - نسخه های ویندوز کاربران را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - گیج کرده است. به همین خاطر هم مایکروسافت می خواهد تا ورژن جداگانه ویندوز 10 اس را حذف کرده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - و آن را به عنوان حالت جدیدی تحت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - عنوان «اس» (S) به نسخه های قبلی ویندوز اضافه کند.

روز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - گذشته ردموندی ها آزمون Bug Bash - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - را برگزار کردند. در بخشی از این آزمون، کاربران باید سیستم عامل کامپیوتر را به حالت اس تغییر می دادند و با توجه به صورت مسئله می شد این کار را با نسخه های خانگی و حرفه ای ویندوز 10 انجام داد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران

در صورتی که این اتفاق - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - رنگ و بوی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - واقعیت به خودش بگیرد، کاربران از این به بعد می توانند ورژن اس ویندوزهای خانگی، حرفه ای یا احتمالا آموزشی را دانلود کنند و در صورتی که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - خواستند آن را به نسخه کامل ارتقا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - دهند؛ دیگر نیازی به دانلود نسخه جداگانه ویندوز 10 اس نیست.

ظاهرا مایکروسافت برنامه دارد تا برای نسخه های خانگی، تبدیل حالت اس به ورژن کامل را رایگان کند. کسانی هم که نسخه اس ورژن پرو را دارند، برای این کار باید 49 دلار بپردازند. در حال حاضر اگر مصرف کننده احساس کند که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - ویندوز اس به کارشان نمی آید می تواند با پرداخت 49 دلار نسخه کامل را بگیرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران

با توجه به گزارشات وب سایت Thurrott، حدود 60 درصد از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربرانی که ویندوز اس را خریداری کرده اند این سیستم عامل را نگه داشته اند. از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - آن 40 درصد باقی مانده هم نزدیک به 60 درصد تنها در عرض 24 ساعت ویندوز خود را به نسخه کامل تر ارتقا دادند. جالب اینجاست لپ تاپ های سرفیس که شامل این گزارش نمی شوند.

بد نیست بدانید چند روز پیش هم گزارشی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر امیرکلا استان مازندران - به دست رسید که نشان می داد ویندوز 10 بالاخره توانست رقیب دیرینه اش ویندوز 7 را کنار بزند؛ در حالی 42.78 درصد دسکتاپ ها از ویندوز 10 استفاده می کنند که این رقم برای ویندوز محبوب قبلی مایکروسافت 41.86 درصد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone