🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36952.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

با دمپایی‌های خودران نیسان آشنا شوید [تماشا کنید]

این روز‌ها مانور‌های تبلیغاتی شکل‌های متنوعی به خود می‌گیرند از‌ کلاه‌های تبلیغاتی گرفته تا اسلحه‌های شعله‌افکن و خطرناک ایلان ماسک. نیسان نیز به این جمع اضافه شده و اخیراً در یک مسافرخانه‌ی ژاپنی سیستمی توسعه ...

این روز‌ها مانور‌های تبلیغاتی شکل‌های متنوعی به خود می‌گیرند از‌ کلاه‌های تبلیغاتی گرفته - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تا اسلحه‌های شعله‌افکن و خطرناک ایلان ماسک. نیسان نیز به این جمع اضافه شده و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - اخیراً در یک مسافرخانه‌ی ژاپنی سیستمی توسعه داده که دمپایی‌های خودران مخصوصش با استفاده از تکنولوژی رانندگی خودکار ProPilot - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - به مقابل درب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ورودی باز‌می‌گردند.

هر کدام از این دمپایی‌ها به دو چرخ کوچک، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک موتور و یک سنسور  مجهز شده که می‌تواند پاپوش مذکور را با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - از تکنولوژی پارک ماشین نیسان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - یعنی ProPilot روی کف چوبی این مسافرخانه هدایت کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

بنابراین مهمانان این ریوکان (مسافرخانه‌ی ژاپنی قدیمی)  می‌توانند بعد از درآوردن دمپاییشان در هر گوشه از این مکان حرکت خودکار و عجیب آنها روی زمین را مشاهده کنند. این مشخصه نه تنها در دمپایی‌های این محل وجود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد بلکه در تعدادی از اثاثیه‌ی این مسافرخانه نظیر کنترل تلویزیون، کوسن‌های مخصوص نشستن و ... نیز تعبیه شده است.

بعید است که ویژگی خودران بودن این پاپوش‌ها در زمان پوشیده شدن نیز فعال باشد و نیسان نیز اشاره‌ای به این مطلب نکرده است. اگر این‌طور باشد این دمپایی‌ها می‌توانند عملکردی مشابه به اسکیت‌های رولربلید قدیمی به خود بگیرند.

مسافرخانه‌ی ProPILOT Park در شهر توریستی هاکونه ساخته شده است. این شهر در ۸۰ کیلومتری توکیو قرار گرفته که  به علت چشم انداز بسیار زیبایی از کوه فوجی دارد، در ژاپن مشهور است.

مسئولین شرکت نیسان می‌گویند که قصد داشتند تا بدین روش حجم‌ کار کارکنان را پایین آورده و در عین حال مهمانان را نیز سرگرم سازند اما شنیده حاکی از آن است که این اتفاق بیشتر مانوری تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن سیستم رانندگی خودکار نیسان یعنی ProPilot بوده است.

چند ماه پیش این شرکت مدل جدیدی از خودرو‌های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیمه خودران خود با نام نیسان لیف ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرده که فن آوری تازه این شرکت یعنی ProPilot هم درآن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تعبیه شده است. با توجه به مانور‌های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تبلیغاتی اخیر در پیش گرفتن چنین راهکارهای توسط نیسان می‌تواند امری عادی برای گسترش آگاهی در مورد تکنولوژی رانندگی خودکار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone