🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36956.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

موبایل سال 2019 اپل چه تفاوتی با آیفون 10 خواهد داشت

هفته قبل اپل گزارش مالی سه ماهه نخست سال مالی 2018 (دوره زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2017) را منتشر کرد که خبر از درآمد 88.3 میلیارد دلاری و فروش 77.3 میلیون دستگاه آیفون می ...

هفته قبل اپل گزارش مالی سه ماهه نخست سال مالی 2018 (دوره زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2017) را منتشر کرد که خبر از درآمد 88.3 میلیارد دلاری و فروش 77.3 میلیون دستگاه آیفون می داد. به این ترتیب این کمپانی بهترین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دوره - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - سه ماهه مالی تاریخ خود را سپری کرد. بر اساس ادعای تیم کوک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - فروش خوب آیفون 10 از عوامل موثر در موفقیت دوره مالی اخیر بوده. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - حالا مدتی پس از ارائه این گزارش، گمانه زنی هایی درباره آیفون های سال 2018 و نیز 2019 مطرح شده که اشاره به برخی از فناوری ها و طراحی موبایل پرچمدار آتی اپل دارد.

احتمالاً آیفون سال 2018 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسخه بزرگتر با پسوند پلاس خواهد داشت

بر اساس گزارش ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - قرار است نسل بعدی آیفون 10 (آیفون سال 2018) در پاییز سال 97 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - معرفی شود. انتظار می رود طراحی ظاهری آن تفاوت چندانی با آیفون 10 نداشته باشد. همچنین به نظر می رسد یک نمونه بزرگتر تحت عنوان «پلاس» با اندازه نمایشگر 6.2 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اینچی از نوع OLED معرفی گردد.

تغییرات آیفون های 2019

نشریه فوربز اعلام کرده که بر اساس تحلیل های افراد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مطلع در حوزه تکنولوژی های مرتبط با موبایل ها، آیفون های نسل بعد از آن (مدل های سال 2019) تغییرات عمده ای را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - شاهد خواهند بود. بر این اساس انتظار می رود این موبایل ها علاوه بر فناوری تشخیص چهره، از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر بهره مند باشند؛ حسگرهایی که پیش از این در موبایل X20 Plus UD از کمپانی چینی ویوو ارائه شده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان
نمونه سمت چپ آیفون 10 و نمونه سمت راست طرحی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - از آیفون سال 2019 است که بر اساس گزارش ها از فناوری های Touch ID و نیز Face ID بهره خواهد برد.

احتمالاً آیفون های سال 2019 همزمان از Face ID و Touch ID بهره خواهند برد

به نظر می رسد دلیل این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اتفاق محدودیت های مرتبط با فناوری Face ID باشد. این فناوری تشخیص چهره در ابتدا بسیار هیجان انگیز به نظر می رسید، ولی آزمایش های گوناگون مشخص کرد که این فناوری آن قدرها هم قابل اطمینان نیست و حتی می تواند از دوقلوهای همسان یا ماسک چهره شکست بخورد.

همچنین پیش از این اشاره کرده بودیم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - که فناوری تشخیص چهره آیفون 10 در مقابل حسگر اثر انگشت موبایل های دیگر اپل در اکثر شرایط کاری، کندتر عمل می کند. از سوی دیگر بنا بر ادعای نشریه فوربز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - لبه بالایی نمایشگر نسل 2019 آیفون که حسگرهای مرتبط با فناوری تشخیص چهره Face ID را در خود جای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می دهد ظریف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - تر از قبل طراحی خواهد شد.

علی رغم اینکه علاقه مندان به موبایل های اپل مایلند هرچه زودتر فناوری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - های یاد شده را در موبایل های آتی اپل ببینند، ولی به نظر می رسد اپل ریسک ارائه آنها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - در مدل های سال 2018 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کرمانشاه استان کردستان - را متحمل نخواهد شد و قصد دارد ارائه موبایل های بهره مند از تکنولوژی های یاد شده را به سال 2019 موکول نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone