تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24006.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اچ پی از هدست گیمینگ جدید با قابلیت خنک کنندگی و کاهش نویز محیطی

اچ پی در خلال نمایشگاه گیمزکام 2019 از جدیدترین محصولات خود برای گیمرها رونمایی کرد. یکی از جالب ترین محصولات هدست گیمینگ اچ پی به نام Omen Mindframe Prime بود. این هدست با توجه به ...

اچ پی در خلال نمایشگاه گیمزکام 2019 از جدیدترین محصولات خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - برای گیمرها رونمایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - کرد. یکی از جالب ترین محصولات هدست گیمینگ اچ پی به نام Omen Mindframe Prime بود.

این هدست با توجه به ویژگی هایی که سازنده در آن تعبیه کرده، انجام دادن مسابقات را برای گیمر راحت تر می کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل

گوشی های هدست Omen Mindframe Prime بزرگتر طراحی شده اند و از قابلیت خنک کنندگی فعال برخوردارند. به لطف این فناوری که سازنده آن را «Frostcap» نامیده، پخش کننده های گرافیتی گرما را از محفظه گوشی ها دور کرده و مانع از عرق کردن گوش های گیمر هنگام استفاده طولانی مدت می شوند.

هدست مذکور از صدای فراگیر 7.1 کاناله برخوردار است و گیمر بواسطه آن می تواند کوچکترین صداهای محیط را شنیده و منبع آنها را پیدا کند. میکروفن این هدست از فناوری کاهش نویز محیطی به نام «Xear» برخوردار است. به کمک دو میکروفن مجزای این فناوری اصوات محیطی تا 40 دسی‌بل جذب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - شده و صدای گیمر واضح تر به گوش هم تیمی ها می رسد.

هدست گیمینگ Omen Mindframe Prime ژانویه 2020 (دی ماه) به قیمت 200 دلار در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - آمریکا عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل

اچ پی در گیمزکام 2019 از مانیتور گیمینگ Omen X 27 نیز رونمایی کرد. از خصوصیات این نمایشگر می توان به سازگاری آن با AMD - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - Radeon FreeSync 2، زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای، رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی و پشتیبانی از HDR اشاره کرد. مهم ترین ویژگی این مانیتور نمایش تصاویر با نرخ رفرش 240 هرتز است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - این مانیتور نیز دی ماه به قیمت 650 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اچ پی به فکر گیمرهای نیمه حرفه ای هم بود و از چندین دسکتاپ و لپ تاپ گیمینگ میانرده هم رونمایی کرد. اولین محصول Pavilion Gaming Desktop نام دارد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - می توان این کامپیوتر را با نسل نهم پردازنده های هشت هسته ای i7 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - اینتل و یا نسل سوم پردازنده های هشت هسته ای رایزن، کارت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - گرافیک GeForce RTX 2070 و RTX 2060 Super GPU و تا 32 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - گیگابایت حافظه رم DDR4 سفارش داد. تمامی قطعات این کامپیوتر قابلیت ارتقاء بوده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - ماه اوت به قیمت 700 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل

لپ تاپ Pavilion Gaming 15 اولین لپ تاپ گیمینگ اچ پی با پردازنده AMD بوده و از Ryzen 7 این شرکت بهره می برد. اچ پی در زمینه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - گرافیک به سراغ انویدیا رفته و از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - کارت گرافیک GeForce GTX 1660Ti Max-Q در این محصول استفاده کرده است. نمایشگر این لپ تاپ نرخ رفرش 144 هرتزی داشته و با شروع قیمت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - 800 دلار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمین استان اردبیل - در دی ماه در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone