🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43717.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هدست Mira Prism؛ راهکاری ارزان برای بهره گیری از واقعیت افزوده

عینک گوگل و هولولنز مایکروسافت به عنوان دو مورد از مشهورترین گجت ها برای بهره مندی از تکنولوژی واقعیت افزوده، دو ویژگی مشترک دارند: اول این که بسیار گران قیمت هستند و دوم این که ...

عینک گوگل و هولولنز مایکروسافت به عنوان دو مورد از مشهورترین گجت ها برای بهره مندی از تکنولوژی واقعیت افزوده، دو ویژگی مشترک دارند: اول این که بسیار گران قیمت هستند و دوم این که در دسترس عموم قرار ندارند. همینجاست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که هدست «Mira Prism» ارزش واقعی خود را نشان می دهد.

مشکل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اصلی اینجاست که محتوای واقعیت افزوده زیادی برای موبایل ها در دسترس نیست

این هدست تنها ۹۹ دلار قیمت دارد و مانند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هدست «Gear VR» سامسونگ از موبایل های هوشمند برای به تصویر کشیدن محتوا بهره می برد. به علاوه این که وجود یک کنترلر در کنار این هدست تعامل کاربر با محتوای به نمایش درآمده را افزایش و امکان انجام بازی های مختلف را فراهم می آورد.

شاید این ایده در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نگاه اول بسیار جذاب و کاربردی به نظر برسد، اما مشکل اصلی اینجاست که محتواهای واقعیت افزوده متناسب با این هدست بر روی موبایل ها هنوز بسیار کم و محدود است. گرچه لازم به ذکر است که در سال گذشته هدست های واقعیت افزوده دو کمپانی لنوو و ایسوس با تکنولوژی مشابه، با استقبال نسبتاً خوبی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شدند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربیدر این میان نقش کمپانی اپل و ARKit نیز بسیار برجسته خواهد بود، چرا که با بهره گیری از این کیت توسعه می توان به ساده ترین شکل ممکن محتواهای واقعیت افزوده را به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تولید رسانید. شکی نیست که وجود میلیون ها آیفون و آیپد در دست کاربران سرتاسر دنیا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انگیزه زیادی را برای توسعه دهندگان جهت ورود به این عرصه ایجاد خواهد کرد.

با توجه به همه این ها شکی نیست که هدست هایی مانند Prism با قیمت پایین خود و همخوانی با موبایل های بالارده فعلی و آینده، افق روشنی را پیش روی خود خواهند دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلباران نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر آیا جسارتا اطراف روستای ینگیجه بوکان طرح تعویض مایکروفر الکترو لوکس قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در روستای ینگیجه شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone