تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13449.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی واچ ۴ سامسونگ یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ ۴ تاییدیه 3C دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند. این ساعت‌های هوشمند در لیست سایت ...

سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - ۴ تاییدیه 3C - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند.

این ساعت‌های هوشمند در لیست سایت 3C - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - چین قرار گرفته‌اند. طبق این فهرست، گلکسی واچ ۴ با شماره مدل‌های SM-R880 و SM-R890 به همراه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - گلکسی واچ اکتیو ۴ از راه می‌رسد. اگرچه در این لیست اشاره مستقیمی به نام اکتیو ۴ نشده، اما انتظار می‌رود شماره مدل‌های SM-R860 و SM-R870 مربوط - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - به آن‌ها باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، با چهار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - شماره مدل روبه‌رو هستیم که دلیل چنین موضوعی، عرضه هرکدام از این ساعت‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - هوشمند در دو سایز مختلف است. ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند گلکسی واچ ۴ را در دو سایز و اکتیو ۴ را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - هم در دو سایز روانه بازار کنند.

در لیست جدید مشخصات زیادی درباره ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ وجود ندارد و تنها به پشتیبانی آن‌ها از سیستم شارژ ۵ واتی اشاره شده که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - تفاوتی با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - مدل‌های قبلی ندارد.تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان

در این تاییدیه اشاره‌ای به شارژر نشده که البته سامسونگ در جعبه ساعت‌های هوشمندش شارژر قرار نمی‌دهد و تنها داک شارژ برای کاربران درنظر گرفته شده که توسط کابل می‌توان آن را به دستگاه‌های مختلف برای شارژ دستگاه وصل کرد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از داک شارژ موجود در جعبه سری گلکسی واچ ۳ استفاده کند - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - و به همین دلیل برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - آن‌ها تاییدیه نگرفته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone