تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13450.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی منتشر شد

اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود برای آن‌ها رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و نارنجی را درنظر بگیرد. حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی به اینترنت راه پیدا ...

اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - که انتظار می‌رود برای آن‌ها رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و نارنجی را درنظر بگیرد. حالا رندرهای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - آیفون - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - ۱۳ با رنگ نارنجی به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

اپل برای هر نسل جدید آیفون، به سراغ رنگ تازه‌ای می‌رود که برای مثال سری آیفون ۱۲ را با رنگ آبی روانه بازار کرد و پیش از آن، از رنگ سبز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - استفاده کرده بود. البته کوپرتینویی‌ها در رویداد Spring Loaded از آیفون ۱۲ با رنگ بنفش هم رونمایی کردند.

اپل از یک رنگ در نسخه‌های پرو و استاندارد استفاده نمی‌کند. برای مثال آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس از رنگ Pacific Blue بهره می‌برند و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی دارای رنگ آبی خالی هستند. این موضوع درباره سری آیفون ۱۱ هم صادق بود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل

حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی منتشر شده‌اند که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - به احتمال زیاد با رنگ مورد استفاده در مدل‌های پرو متفاوت خواهد بود. انتظار داریم برای مدل‌های پرو، اپل به سراغ رنگ برنزی و نه نارنجی برود. البته شاید کوپرتینویی‌ها چنین رنگی را تنها برای مدل استاندارد درنظر بگیرند و خبری از چنین رنگی برای مدل‌‌های پرو نباشد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل

در گذشته تصاویری از نمونه اولیه آیفون ۱۳ مینی با رنگ آبی منتشر شده بود و همچنین رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - قرمز را دیده بودیم. در کنار این رنگ‌ها، اپل محصولات آینده‌اش را در رنگ‌های استاندارد مشکی/خاکستری و سفید هم وارد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - بازار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - خواهد کرد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل

با وجود رنگ‌های جدید، آیفون ۱۳ از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، هرچند تفاوت‌هایی میان آن‌ها هم به چشم می‌خورند. برای مثال باید منتظر کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر و ماژول بزرگتر دوربین باشیم.

آیفون‌های ۲۰۲۱ به دوربین‌های باکیفیت‌تر، چیپ A15 بایونیک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برای مدل‌های پرو مجهز می‌شوند. این گوشی‌های هوشمند بطور پیش فرض با iOS - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - 15 از راه می‌رسند، سیستم عاملی که دیشب در رویداد WWDC 2021 معرفی شد و قابلیت‌های جدیدی در بخش‌های مختلفی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردبیل استان اردبیل - از جمله فیس‌تایم دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone