تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33018.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 7.1 رسماً معرفی شد؛ میان رده 350 دلاری با دوربین دوگانه

کمپانی HMD Global صاحب برند نوکیا که بیشتر به تولید گوشی های میان رده برای بازارهای آسیا می پردازد، امروز از جدیدترین محصول خود با نام «نوکیا 7.1» برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. لازم به ...

کمپانی HMD Global صاحب برند نوکیا که بیشتر به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تولید گوشی های میان رده برای بازارهای آسیا می پردازد، امروز از جدیدترین محصول خود با نام «نوکیا 7.1» برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. لازم به اشاره است که پیش از این، تلفن مذکور در اخبار مختلف با نام «نوکیا X7» نیز شناخته می شد.

نوکیا 7.1 نخستین محصول این برند است است که از فناوری «PureDisplay» بهره می برد و قادر است تصاویر HDR را در نمایشگر 5.84 اینچی LCD خود نمایش دهد. صفحه نمایش این محصول که از رزولوشن 1080 در 2280 برخوردار است، از HDR 10 نیز پشتیبانی کرده و یک بریدگی برای جای دادن دوربین سلفی در بالای خود دارد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

نوکیا 7.1 جک هدفون را حفظ کرده است

از نظر سخت افزار، نوکیا 7.1 با چیپست اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم، از پس اکثر بازی های موجود برآمده و با حافظه داخلی 64 گیگابایتی که از طریق کارت حافظه 400 گیگابایت دیگر نیز به آن اضافه می شود، خیال کاربر را از نظر فضای ذخیره سازی راحت می کند. HMD Global همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون را در این محصول حفظ کرده که مسلماً مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

نوکیا 7.1 در زمینه تصویربرداری نیز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - امکانات قابل قبولی داشته و ماژول دوربین دوگانه آن با سنسورهای 12 مگاپیکسلی (f/1.8) و 5 مگاپیکسلی (f/2.0)، امکان ثبت تصاویر بوکه را فراهم می کند. برای ثبت تصاویر سلفی هم می توان از دوربین 8 مگاپیکسلی (f/2.0) بهره برد و با استفاده از حالت «Bothie» مخصوص نوکیا، به طور همزمان با سنسورهای ماژول اصلی و سلفی عکس گرفت.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

باتری نوکیا 7.1 در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود

لازم به ذکر است که نوکیا 7.1 مانند اکثر محصولات این برند، عضو برنامه Android One بوده و تا 2 سال سیستم عامل های جدید گوگل را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دریافت می کند. تلفن مورد بحث همچنین با اندروید اوریو به بازار می آید اما به زودی به اندروید پای ارتقا خواهد یافت. این به روزرسانی باعث افزایش طول عمر باتری 3060 - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - میلی آمپر ساعتی دستگاه خواهد شد که از طریق پورت USB-C، در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود.

گفتنی است نوکیا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 7.1 در دو رنگ خاکستری و مشکی تولید شده و با قیمت 350 دلار از هفته آینده به مشتریان عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone