تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33027.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل پنسیل و نمایشگر آیفون‌های بعدی شاید به تکنولوژی فراصوت مجهز شوند

چندی پیش پتنتی از شرکت اپل رویت شد که نشان می داد این کمپانی چطور به دنبال بهبود تجربه کاربری هدفون های پوشیدنی است. اما حالا دو پتنت دیگر به چشم خورده که به استفاده ...

چندی پیش پتنتی از شرکت اپل رویت شد که نشان می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داد این کمپانی چطور به دنبال بهبود تجربه کاربری هدفون های پوشیدنی است. اما حالا دو پتنت دیگر به چشم خورده که به استفاده از تکنولوژی فراصوت در دیوایس های اهالی کوپرتینو اشاره دارد.

به نظر می رسد اپل به دنبال افزودن تکنولوژی فراصوت به پنل نمایشگر موبایل ها و تبلت های خود است تا در نهایت حساسیت آنها را بهبود دهد. این مهم از طریق افزودن چندین لایه روی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک پنل لمسی آکوستیک امکان پذیر می شود. برای آن دسته از افراد ناآگاه باید گفت که این پنل ها از مبدل های انرژی برای انتقال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امواج فراصوت در یک سطح استفاده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می کنند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پس از این، امواج فراصورت توسط سنسورهایی ردیابی می شوند. علاوه بر این، می توان بیش از یک لایه به این پنل ها افزود و در آن صورت، سنسورها قادر به محاسبه میزان فشار بر نمایشگر هستند؛ بنابراین این تکنولوژی در غایی ترین حالت می تواند جایگزینی برای 3D Touch باشد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

گذشته از نمایشگر موبایل های هوشمند، این تکنولوژی را می توان برای افزایش دقت اپل پنسیل نیز به کار گرفت. در این صورت، استایلوس از چندین سنسور پوشیده خواهد شد که قادر به تشخیص چگونگی قرارگیری قلم در دست کاربر هستند. هنوز مشخص نیست که چنین قابلیتی چه مزایایی به همراه خواهد آورد اما می توان حدس زد که یکی از مثال های کاربردی، تعیین ضخامت خطوط بسته به میزان فشار انگشتان کاربر باشد.

در نهایت باید مثل همیشه افزود که این تکنولوژی صرفاً یک پتنت است و تضمینی وجود ندارد که اپل آن را به دیوایس های خود بیاورد. با این همه، زمانی که این دو تکنولوژی به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرند، بهبودهای کلی در دقت قلم اپل به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شکلی چشمگیر افزایش خواهد یافت.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone