تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33016.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ایرفون‌های نوکیا Pro Wireless و True Wireless با قیمتی معقول معرفی شدند

هرچقدر که می خواهید تلاش کنید، نمی توانید HMD Global را به خاطر تردید درباره عرضه یک موبایل پریمیوم واقعی سرزنش کنید؛ آن هم نه زمانی که میان رده های این کمپانی مانند نوکیا 7.1 ...

هرچقدر که می خواهید تلاش کنید، نمی توانید HMD Global را به خاطر تردید درباره عرضه یک موبایل پریمیوم واقعی سرزنش کنید؛ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن هم نه زمانی که میان رده های این کمپانی مانند نوکیا 7.1 تا این حد تحسین برانگیز هستند و همگی از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید بهره می گیرند. بعد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از توسعه چند موبایل موفقیت آمیز، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - HMD حالا می خواهد وارد تجارت هدفون های وایرلس شود و در همین راستا امروز از دو محصول بی سیم رونمایی کرده است؛ هرچند که موبایل هایش هنوز به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز هستند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در واقع به جای مجبور کردن شما به خرید ایربادهای True Wireless یا ایرفون های Pro Wireless، نوکیا موبایل صرفاً می خواهد گزینه هایی جایگزین برای تجربه بدون سیم موسیقی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در اختیارتان قرار دهد. از آن جایی که مقایسه ها اجتناب ناپذیر هستند، کار را با اشاره به یکی از واضح ترین مسائل شروع می کنیم: ایربادهای True Wireless نوکیا مشکی رنگ هستند بنابراین کلونی کامل برای ایرپادهای اپل به شمار نمی رود. طراحی این ایربادها هم تفاوت های چشمگیری با ایرپاد دارد و بیشتر به یک سیلندر شبیه است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

هر یک از این ایربادهای کوچک تنها 5 گرم وزن دارند و با هر بار شارژ امکان گوش سپردن به موسیقی برای 3.5 ساعت یا مکالمه تلفنی برای 4 ساعت را مهیا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کنند؛ ضمناً این ارقام با استفاده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از یک کیس مخصوص می تواند به راحتی تا 14 الی 16 ساعت افزایش یابد. این مدت زمان ها شاید به اندازه عمر باتری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 24 ساعته ایرپادها زیاد نباشد اما True Wireless نوکیا این کمبود را با چند قابلیت دیگر مثل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مقاومت در برابر عرق و پاشیده شدن آب و همچنین پشتیبانی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بلوتوث فراگیر 5.0 جبران کرده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ایرباد جدید نوکیا طی ماه نوامبر و با قیمت 129 یورو روانه بازار اروپا خواهد شد و انتظار می رود که ایرفون Pro Wireless هم در همان ماه و با قیمت ارزان تر 69 یورو به دست مشتریان برسد. ایرفون Pro Wireless یک سیم 27.5 سانتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - متری، گردن بندی 45 سانتی متری و وزنی معادل 45 گرم دارد و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می تواند با هر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بار شارژ، به مدت 10 ساعت همراهی تان کند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone