🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29150.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه کوچک‌تری از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در راه است

طبق شایعات جدید، سامسونگ قصد دارد در کنار ارائه گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ نسخه کوچک‌تری از این دیوایس را هم روانه بازار کند. در صورت به حقیقت پیوستن این شایعه، این نخستین باری نخواهد ...

طبق شایعات جدید، سامسونگ قصد دارد در کنار ارائه گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ نسخه کوچک‌تری از این دیوایس را هم روانه بازار کند. در صورت به حقیقت پیوستن این شایعه، این نخستین باری نخواهد بود که شرکت کره‌ای دست به انجام چنین کاری می‌زند.

منابع خبری معتقدند که استقبال خوب از گلکسی S10e به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی سری اس ۱۰، یکی از مهم‌ترین دلایل تکرار این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - عمل از سوی سامسونگ خواهد بود. مضاف بر این، گلکسی نوت ۱۰ اصلی دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی است که احتمالا این ابعاد از نظر بعضی خریداران بیش از اندازه بزرگ بوده و خواستار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - مدلی ابعاد کوچک‌‌تر باشند.

به نقل از بعضی منابع آگاه داخلی، سامسونگ از همین حالا سفارش ساخت این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - مدل کوچک‌تر (که شاید گلکسی نوت 10e نامگذاری شود) را به تأمین‌کنندگان خود داده و احتمالا این مدل را در تعدادی از کشورهای اروپایی عرضه کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران

بعضی رسانه‌های کره - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - جنوبی ادعا می‌کنند که گلکسی نوت ۱۰ دارای یک دوربین شش گانه خواهد بود: دو دوربین سلفی در جلو و چهار دوربین در پشت بدنه‌ دستگاه. اما مدل کوچک‌تر، یعنی گلکسی نوت 10e همراه با پنج دوربین و احتمالا در غیاب سنسور ToF به دست مشتریان خواهد رسید.

با این اوصاف، پیش‌بینی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - می‌شود که گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - 10e (یا هر نام دیگری که برایش در نظر می‌گیرند) دوربین گلکسی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - اس ۱۰ پلاس را به ارث می‌برد و این در حالیست که نوت ۱۰ دارای سنسور ToF خواهد بود که در نسخه 5G گوشی گلکسی اس ۱۰ دیده می‌شود.

البته در حال حاضر، تمامی این صحبت‌ها در حد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - حدس و گمان هستند و هنوز نه سامسونگ و نه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر چمستان استان مازندران - منابع رسمی دیگر آن‌ها را تأیید نکرده‌اند. با این حساب برای دریافت اطلاعات بیشتر، همچنان باید منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone