🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28773.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

میان رده آنر ۲۰ لایت با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

آنر قصد دارد پایان این ماه کنفرانس خبری ویژه ای را برای معرفی گوشی های تازه اش برگزار کند اما حالا که توجه رسانه ها به گوگل و شرکت وان پلاس جلب شده، چینی ها ...

آنر قصد دارد پایان این ماه کنفرانس خبری ویژه ای را برای معرفی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - گوشی های تازه اش برگزار کند اما حالا که توجه رسانه ها به گوگل و شرکت وان پلاس جلب شده، چینی ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - نیز بر آن شده اند تا خودی نشان دهند و کمی از این توجه را معطوف خود نمایند. در همین رابطه آنر در سکوت خبری از گوشی آنر ۲۰ لایت رونمایی کرده است. این گوشی درست مانند برادران گران قیمت خود سه دوربین در بخش پشتی بدنه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - اش دارد که در نگاه نخست نظرتان را به خود جلب خواهند کرد.

داشتن دوربین اصلی سه گانه این روزها یکی از مشخصه های اصلی گوشی های پرچمدار است اما از آنجایی که قیمت جهانی قطعه (برعکس کشورمان) روندی نزولی به خود گرفته می توان انتظار داشت که روز به روز بیشتر شاهد عرضه گوشی های میان رده با این مشخصه باشیم و در عوض گوشی های پرچمدار نیز به سمت دوربین های چهارگانه گرایش پیدا خواهند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - کرد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس

البته باید اشاره کنیم که طبق اعلام شرکت سازنده آنر ۲۰ لایت فاقد امکانات عکاسی قابل توجه است و سه دوربینی که پیشتر اشاره کردیم از ترکیب یک سنسور  اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه واید و دو سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در بخش جلویی این گوشی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده که سلفی گرفتن و تشخیص چهره - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - ممکن خواهد کرد و از آنجایی که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - هیچ سنسور دیگری در کنار آن قرار ندارد به نظر نمی رسد که دوربین سلفی آنر ۲۰ لایت عملکرد چندان دقیقی را در تشخیص چهره از خود به نمایش بگذارد. البته بریدگی قطره ای شکل نمایشگر این گوشی هم آنقدر کوچک است که غیر از سنسور دوربین اصلی چیز دیگری را در خود جای نمی دهد.

آنر ۲۰ لایت با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - قیمت ۲۷۹ دلار در بازارهای جهانی قابل خرید است

با در نظر داشتن اینکه آنر ۲۰ لایت در گروه گوشی های میان رده جای می گیرد میتوان باقی امکانات آن را هم در سطح بسیار خوب توصیف کرد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است که با صفحه نمایش گوشی های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - گران - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - قیمت آنر برابری می کند هرچند که به خاطر کایرین ۷۱۰ و چهار گیگابایت رم کمی از آنها عقب مانده است. آنر ۲۰ لایت همچنین از تکنولوژی GPU Turbo 2.0 و هوش مصنوعی هواوی بهره می گیرد و در نتیجه به نظر نمی رسد که با  خریدش چیزی را از دست بدهید.

تازه ترین محصول آنر هم اکنون در بازار انگلستان، بخش هایی از اروپا، هند و جنوب شرقی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - آسیا با برچسب قیمت ۲۷۹ دلاری موجود و قابل خرید است. البته از آنجایی که قرار است گوشی های آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو نیز به زودی معرفی شوند ممکن است برخی کاربران اندکی برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - خرید نسخه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - لایت تعلل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone