🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31831.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ میت بوک 13 هواوی برای رقابت با مک بوک ایر معرفی شد [به‌روزرسانی: معرفی نسخه لمسی]

هواوی سال گذشته با معرفی لپ‌تاپ MateBook X Pro، همه را غرق در شگفتی کرد. بسیاری از منتقدین آن را بهترین لپ‌تاپ موجود در بازار دانستند که می‌توانست به راحتی با رایانه‌های پرچمداری مثل مک ...

هواوی سال گذشته با معرفی لپ‌تاپ MateBook X Pro، همه را غرق در شگفتی کرد. بسیاری از منتقدین آن را بهترین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - لپ‌تاپ موجود در بازار دانستند که می‌توانست به راحتی با رایانه‌های پرچمداری مثل مک بوک پرو اپل و XPS 13 دل رقابت کند.

اما حالا و در CES 2019، نوبت به میت بوک 13 رسیده؛ لپ‌تاپی که رقابت مستقیم با مک بوک ایر اپل را هدف گرفته است. میت بوک 13 از نظر قیمتی محصولی مابین میت بوک D و لپ‌تاپ گران قیمت میت بوک X Pro به حساب می‌آید، لپ‌تاپی سبک وزن و باریک با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - قیمت متوسط برای کسانی که طراحی بدیع و بی‌نظیر هواوی را می‌پسندند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان

مثل تمام لپ‌تاپ‌های میت بوک، نمایشگر میت بوک 13 هم نسبت تصویر 3:2 را به شما ارائه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - می‌دهد، اما این بار در یک مانیتور 13 اینچی با رزولوشن 2160X1440. این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - در حالیست که میت بوک X Pro از یک نمایشگر 13.9 اینچی با رزولوشن 3000X2000 پیکسل بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان

میت بوک 13 اندکی از میت بوک X Pro قطور تر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - است، هر چند با قطر 14.9 میلی‌متر باز هم از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - جدیدترین مک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - بوک ایر اپل ضخامت کمتری دارد. هواوی دو مدل مختلف از این لپ‌تاپ را به فروش می‌رساند: مدل پایه دارای پردازنده Core i5-8265U ویسکی لیک نسل هشتم اینتل، 256 گیگابایت حافظه و کارت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - گرافیکی آن‌بورد. اما مدل دوم به پردازنده  i7-8565U مجهز بوده و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - از 512 گیگابایت حافظه و کارت گرافیکی MX150 انویدیا بهره می‌برد.

هر دو مدل دارای 8 گیگابایت رم هستند و دو پورت USB نوع - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - C را به کاربران ارائه می‌کنند. درست مثل میت بوک X Pro، میت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - بوک 13 هم حسگر اثر انگشت را روی دکمه پاور تعبیه کرده و همچنین بر خلاف میت X Pro، دکمه وب‌کم را در محل بهتری قرار داده تا با بیرون آمدن صرفا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - بینی شما را داخل کادر قرار ندهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان

میت بوک 13 نسبت به میت بوک X Pro، قیمت رقابتی‌تری دارد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - امید می‌رود که فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته باشد. نسخه Core i5 این لپ‌تاپ با قیمت 999 دلار و نسخه Core i7 با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - قیمت 1299 دلار روانه بازار می‌شود تا نه تنها با مک بوک ایر، بلکه با مدل‌های جدید Dell XPS 13، مک بوک پروی 13 اینچی و لپ‌تاپ‌های سرفس رقابت داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان

لپ‌تاپ میت بوک 13 هواوی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - قرار است از تاریخ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - 29 ژانویه در آمریکا و از طریق فروشگاه‌هایی مثل آمازون و Newegg قابل خریداری باشد.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۱۸ دی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۳۹۷]

به‌روزرسانی

هواوی امروز و طی کنگره جهانی موبایل از میت بوک ۱۳ مجهز به نمایشگر لمسی رونمایی کرد. این دستگاه جدای از پنل لمسی مشخصاتی مشابه نسخه قبلی دارد اما قیمت مدل های مجهز به پردازنده Core i7-8565U و Core i5 آن به ترتیب برابر ۱۳۹۹ و ۱۰۹۹ یورو تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone