🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15396.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل هنگام راه‌اندازی اولیه آیفون در روسیه اپ‌های بومی را نمایش می‌دهد

اپل ‌حالا به دلیل قانون جدیدی که به اجرا درآمده، لیستی از اپلیکیشن‌‌های ساخت روسیه را هنگام راه‌اندازی اولیه آیفون‌های خریداری شده در روسیه به کاربران پیشنهاد می‌کند. لیست اپلیکیشن‌ها پس از اینکه کاربر گزینه‌های ...

اپل ‌حالا به دلیل قانون جدیدی که به اجرا درآمده، لیستی از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - اپلیکیشن‌‌های ساخت روسیه را هنگام راه‌اندازی اولیه آیفون‌های خریداری شده در روسیه به کاربران پیشنهاد می‌کند. لیست اپلیکیشن‌ها پس از اینکه کاربر گزینه‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - دیگری مانند تنظیمات مربوط به موقعیت مکانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - را انتخاب کرد، برای آن‌ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - ظاهر می‌شود.

در متن ارائه شده مربوط به این اعلان جدید آمده است: «مطابق با الزامات قانونی روسیه، برای مشاهده اپلیکیشن‌های موجودِ قابل بارگیری ادامه دهید.» اپلیکیشن‌های قرار گرفته در این قسمت شامل برخی اپلیکیشن‌های شرکت «یاندکس»، اپلیکیشن مدیریت ایمیل Mail.ru، یک سرویس پخش ویدیویی به نام OK Live و شبکه اجتماعی محبوب روسی VK می‌شود. همچنین در کنار هر کدام از اپلیکیشن‌ها آیکونی قرار گرفته که کاربران با استفاده از آن‌ می‌توانند اپلیکیشن مورد نظر خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - قسمت جدید در پاسخ به قانون سال ۲۰۱۹ روسیه که تولیدکنندگان را به نصب اپلیکیشن‌های ساخت روسیه روی دستگاه‌های فروخته شده در این کشور مجبور می‌کند ایجاد شده است. قانون ذکر شده شامل گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی می‌شود. طبق گفته رویترز، این قانون  بخشی از تلاش گستره مسکو برای کاهش وابستگی‌ به شرکت‌های خارجی و همچنین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - مدیریت بیشتر اینترنت این کشور تصویب شده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل

ماه گذشته، اپل با در دسترس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - قرار دادن قابلیت نصب اپلیکیشن‌های روسی در هنگام راه‌اندازی موافقت خود را با این قانون اعلام کرد. با توجه به اینکه اپل معمولا راه‌اندازی محصولات خود را با کنترل دقیقی انجام می‌دهد، موافقت با چنین قانونی از سوی آن‌ها یک امتیاز قابل توجه محسوب می‌شود. با این حال اپل پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - از این هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - برای مطابقت با قوانین محلی روسیه اقداماتی از جمله تغییر نقشه خود برای نشان دادن «شبه‌جزیره کریمه» به عنوان بخشی از قلمرو روسیه انجام داده است.

به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - گفته رویترز یاندکس و اپلیکیشن مدیریت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - ایمیل Mail.ru بیشترین سود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - را از این قانون جدید خواهند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - برد اما ماه گذشته یک مقام روسی در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که برنامه‌های دیگری در بین کاربران روسیه محبوب شوند، شامل این قانون خواهند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر نمین استان اردبیل - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone